Το επόμενο μεγάλο βήμα για την ανάπτυξη των εργασιών της στην ελληνική αγορά αποφάσισε να κάνει η Daikin, επεκτείνοντας την παρουσία της στις αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών. Όπως λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Daikin Hellas, Ηλίας Κατσούλης, η είσοδος στις αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών όπως η Κωτσόβολος, η Media Markt, η Welcome Stores και άλλες αποτελεί στρατηγική απόφαση της εταιρείας και τονίζει πως στο συγκεκριμένο κανάλι πραγματοποιείται περίπου το 70% των συνολικών πωλήσεων σε κλιματιστικά.

Ο κ. Κατσούλης δηλώνει αισιόδοξος για την επιτυχία του εγχειρήματος, σημειώνοντας πως οι καταναλωτές θα αγκαλιάσουν τις λύσεις της Daikin στο κομμάτι του οικιακού κλιματισμού καθώς θα αναγνωρίσουν την ποιότητα και την μεγάλη οικονομία που προσφέρουν. Εξάλλου, όπως λέει, η εξοικονόμηση ενέργειας είναι πλέον βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός κλιματιστικού, και όχι τόσο η τιμή κτήσης. «Η ενεργειακή απόδοση μετράει», σημειώνει χαρακτηριστικά. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σκοπεύει να παρέχει συστηματική εκπαίδευση στο προσωπικό των αλυσίδων για να εξοικειωθούν με την λειτουργία και τα πλεονεκτήματα των κλιματιστικών της Daikin.

Όπως αναφέρει η διευθύντρια πωλήσεων της Daikin Hellas, Χριστίνα Αντωνίου, η προϊοντική γκάμα θα ενισχυθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα, όπως με το μοντέλο stylish, το οποίο θα πωλείται από 1450 ευρώ ενώ θα κυκλοφορήσουν και άλλα προϊόντα που θα ξεκινάνε από 499 ευρώ.

Χριστίνα Αντωνίου, Διευθύντρια Πωλήσεων Daikin Hellas

Σύμφωνα με την διοικητική ομάδα, η είσοδος στις αλυσίδες ηλεκτρονικών μαζί με την επέκταση στα συστήματα θερμότητας, θα δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της εταιρείας, ανεβάζοντας τον τζίρο στα 50 εκατ. ευρώ το 2018 και στα 60 εκατ. ευρώ μέχρι το 2020 από 44 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017. Η αύξηση αυτή επιδιώκεται να προέλθει ανεξάρτητα από την πορεία της κατανάλωσης.

Να σημειωθεί πως για την παραπάνω απόφαση ενημερώθηκαν από την πρώτη στιγμή οι 120 πιστοποιημένοι συνεργάτες της εταιρείας, οι οποίοι μέχρι τότε διάθεταν κατ’ αποκλειστικότητα τα συστήματα της. Οι αντιδράσεις ήταν ανάμεικτες, ωστόσο τελικά αποδέχθηκαν την επιλογή της εταιρείας, αφού πείσθηκαν πως είναι μια κίνηση που δεν πλήττει τα συμφέροντά τους, μιας και αυτοί απευθύνονται κυρίως στους επαγγελματίες και στις επιχειρήσεις ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα των κλιματιστικών της Daikin στην ελληνική αγορά. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε και η δέσμευση της εταιρείας για συνέργειες με τα λιανεμπορικά δίκτυα και μια σειρά από παροχές ειδικά για το κανάλι των συνεργατών.

Η βιομηχανία Daikin ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και σήμερα διαθέτει περισσότερες από 90 μονάδες παραγωγής και πάνω από 150 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Απασχολεί σε σχεδόν 70.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 5.500 εργάζονται στην Ευρώπη ενώ πραγματοποιεί κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 17 δισ. ευρώ. Στην Ελλάδα ξεκίνησε την δεκαετία του 1980 ενώ το 2006, ιδρύθηκε η θυγατρική Daikin Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ, πιστοποιώντας τη σημαντική της θέση στην αγορά της χώρας. Παρά την κρίση και την συρρίκνωση της εγχώριας κατανάλωσης, η εταιρεία έμεινε στην χώρα αυξάνοντας διαρκώς το αποτύπωμά της και εμπλουτίζοντας την γκάμα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στην BlackRock μετά από έγκριση ΣτΕ, το εμπορικό κέντρο στην Ακαδημία Πλάτωνος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Fortress: Ξεκίνησε το due diligence για το μεγάλο deal εξαγοράς της Attica Group. Όλες οι εξελίξεις και ο καθοριστικός ρόλος του CEO της MIG Θανάση Παπανικολάου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: H κίνηση ματ του εφοπλιστή