Σε δύο νέα deal προχώρησαν οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες Almi Marine και Polforce Shipping, καθώς φαίνεται πως πούλησαν από ένα supramax, σε μία περίοδο που ο συγκεκριμένος τύπος πλοίων καταγράφει ανοδική πορεία.

H Polforce, με έδρα τον Πειραιά, έχει έρθει σε συμφωνία με έναν Κινέζο αγοραστή για το bulker Aliki P (χωρητικότητας 50.341-dwt και κατασκευής 2001 στα ναυπηγεία Kawasaki Heavy Industries). Από τη συμφωνία αυτή, η ελληνική ναυτιλιακή θα δει να μπαίνουν στα ταμεία της περίπου 8,1 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με Ευρωπαίους και Αμερικάνους ναυλομεσίτες που επικαλείται το tradewinds.

Η τιμή για το φορτηγό πλοίο είναι μικρότερη από το ποσό που πλήρωσε η Polforce για να το αγοράσει το 2013 από την ιαπωνική Tokei Kaiun. Η εταιρεία είχε ξοδέψει πριν από 5 χρόνια 14,8 εκατ. δολάρια.

Αξίζει να αναφερθεί πως τον Φεβρουάριο του 2016, σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η τιμή του πλοίου ήταν μόλις στα 3 εκατ. δολάρια.

Όσον αφορά την Almi Marine Managment, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, πούλησε σε ανώνυμο αγοραστή το supramax Azizi (χωρητικότητας 52.544-dwt και κατασκευής 2001) έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων

Πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρήστος Χατζηγεωργίου διέψευσε τις φήμες, τονίζοντας πως: «Ως διαχειριστές του πλοίου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πλοίο δεν έχε πωληθεί».

Η ναυτιλιακή με έδρα την Αθήνα αγόρασε το Azizi από την δανέζικη εταιρεία Lauritzen Bulkers τον Φεβρουάριο του 2006 έναντι 28,2 εκατ. δολαρίων.

Ο στόλος της Almi Marine αποτελείται από επτά φορτηγά πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 10 έτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ν. Τσάκος: Η νέα παραγγελία και οι στόχοι του εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Προκοπίου: Βουτιά στα κέρδη της Dynagas LNG Partners το α’ τρίμηνο 2018. Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Κουρουμπλής: Κομβική η σημασία των λιμανιών στην αναβάθμιση των συνδυασμένων μεταφορών