Ο δισεκατομμυριούχος, προγραμματιστής και ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerbergδείχνει να στοχεύει στην νέα ανερχόμενη μόδα VR (virtual reality), δηλαδή την εικονική πραγματικότητα. Στόχος του: το μέλλον του Facebook να είναι VR.

Σε συνέντευξη που έδωσε στον Mathias Doepfer(διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας μέσων μαζικής ενημέρωσης Axel Springer SE) δήλωσε πως στόχος του πλέον είναι να στραφεί προς τη VR αγορά.

Συγκεκριμένα, είπε πως έχει αποδειχθεί το γεγονός ότι κάθε 10-15 χρόνια αναδεικνύεται μία καινούργια υπολογιστική πλατφόρμα. Εκτιμά λοιπόν πως η πλέον κύρια και πολλά υποσχόμενη πλατφόρμα είναι η VR. Υπολογίζει λοιπόν πως η «ανάδειξη» αυτή θα γίνει αισθητή το 2017-2022, δεδομένου ότι η προηγούμενη ήταν το 2007 με τα smartphones.

Καλό είναι, βέβαια, να σημειωθεί ότι οι υπολογισμοί του Mark Zuckerberg, στηρίζονται και στην tech M&A advisory firm Digi-Capital’s forecast, η οποία θεωρεί ότι μέχρι το 2020 οι πωλήσεις στη αγορά θα φτάσουν τα 120$ δισ., εκ των οποίων όμως τα 30$ δισ. θα είναι κέρδη για την VR αν υπολογίσει κανείς ότι η γοητεία της VR σε παιχνίδια και ταινίες έχει μειωθεί σημαντικά.

Ο Zuckerberg, δήλωσε επίσης, ότι από τότε που δειλά-δειλά ξεκίνησε η VR σε βίντεο στο facebook τον περασμένο Νοέμβριο, τώρα η διάρκεια τους ξεπερνά τις ένα εκατομμύριο ώρες.

Επιπλέον, δηλώνει ότι μέχρι το τέλος του πρώτου τετάρτου τους έτους θα έχει δημιουργήσει VR ακουστικά και μέχρι τουλάχιστον το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου θα έχει δημιουργηθεί το χειριστήριο αφής.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Youtube και η Google αμφισβητούν την δυνατότητα του Facebook για παροχή βίντεο σε ένα νέο οικοσύστημα, εικονικής πραγματικότητας.

Τέλος ο Mark Zuckerberg, παραδέχεται το γεγονός ότι η επιτυχία της αγοράς δεν είναι εγγυημένη, εκτιμώντας πως το Facebook έχει κάνει την αρχή ευελπιστώντας να εξελιχθεί σε ένα σημαντικό λογισμικό οικοσύστημα αμφισβητώντας έτσι τόσο την Apple όσο και την Google.