Νέες διευκρινίσεις για το θέμα της πληρωμής λογαριασμών ρεύματος μέσω ΕΛΤΑ δίνει η ΔΕΗ με σημερινή ανακοίνωση, σε συνέχεια και της χθεσινής παρέμβασης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας.

Η ΔΕΗ τονίζει μεταξύ άλλων ότι «Κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος. Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που ενώ ουδόλως συμβάλλουν στη λύση του προβλήματος, δυσφημίζουν την επιχείρηση δεν είναι ούτε επιτρεπτές, ούτε ανεκτές».

Ειδικότερα, για το θέμα των λογαριασμών σημειώνονται τα εξής:

«1. Η ΔΕΗ αμέσως μόλις παραλαμβάνει από το σύστημα ΔΙΑΣ τα αρχεία πληρωμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ, τα καταχωρίζει στο δικό της μηχανογραφικό σύστημα θεωρώντας ότι έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους. Έτσι οι πελάτες αυτοί δεν έχουν καμία επίπτωση και δεν υφίστανται καμία ταλαιπωρία. Μάλιστα εφόσον φαίνονται ότι πλήρωσαν εμπρόθεσμα απολαμβάνουν κανονικότατα και την έκπτωση του 15%.

2. Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.

Τέλος, η ΔΕΗ επαναλαμβάνει τη σύσταση προς τους πελάτες της να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επισημαίνοντας ότι είναι ένα εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΡΑΕ: Παρέμβαση για την ταλαιπωρία των καταναλωτών της ΔΕΗ στα ΕΛΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΙΝΚΑ: Αγωγές στα ΕΛΤΑ για τις παράνομες παρακρατήσεις από λογαριασμούς της ΔΕΗ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απίστευτη καταγγελία: Τα ΕΛΤΑ παρακρατούν παράνομα χρήματα από τις πληρωμές των καταναλωτών στη ΔΕΗ