Έτοιμη να «κερδίσει» από την πώληση ενός 12χρονου capesize εμφανίζεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Kassian Maritime Navigation συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Παππαδάκη.

Ο λόγος για το bulker Giant Slotta (χωρητικότητας 174.093-dwt και κατασκευής 2006) το οποίο πωλείται έναντι 17,5 εκατ. δολ. και είναι διαθέσιμο στη Νότια Κορέα για επιθεώρηση από τους υποψήφιους αγοραστές.

Η ναυτιλιακή αγόρασε το συγκεκριμένο bulker τον Σεπτέμβριο του 2016, σε πλειστηριασμό για μόλις 11,5 εκατ. δολάρια.

Ερωτηθείς αν η Kassian έχει θέσει προς πώληση το συγκεκριμένο πλοίο, ο διευθυντής της εταιρείας κ. Αντώνης Παπαδάκης απάντησε: «Σαφώς και ναι».

Σημειώνεται ότι η Kassian Maritime έχει επιδείξει μεγάλη κινητικότητα τόσο στις εξαγορές όσο και στις πωλήσεις μεταχειρισμένων πλοίων. Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αγοράσει επτά πλοία κόστους περίπου 90 εκατ. δολ., ενώ παράλληλα έχει πουλήσει πέντε παλαιότερης κατασκευής, αποκομίζοντας περίπου 36 εκατ. δολ.

Τον προηγούμενο μήνα η ναυτιλιακή πούλησε το bulker Requiem (χωρητικότητας 58.018-dwt και κατασκευής 2010 στα ναυπηγεία Dayang) έναντι 12,1 εκατ. δολαρίων στη χαμηλών τόνων ελληνική ναυτιλιακή White Sea Navigation, συμφερόντων του καπετάνιου Ιωάννη Κεχαγιά.

Πάντως η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Παππαδάκης έχει επιδείξει κινητικότητα και στην εξαγορά πλοίων. Φέτος αγόρασε δύο κινέζικης κατασκευής kamsarmax bulkers μέσω δύο διαφορετικών συμφωνιών.

Νίκος Α. Παππαδάκης
Ο εφοπλιστής Νίκος Α. Παππαδάκης

Η Kassian αγόρασε bulk carrier Sea Ace (χωρητικότητας 81.755-dwt και κατασκευής 2012) το οποίο άνηκε στη Seatankers του John Fredriksen, για 18,6 εκατ.  δολάρια. Επίσης προσέθεσε στον στόλο της και το Oriental Wise (χωρητικότητας 81.601-dwt και κατασκευής 2011) από την κινέζικη εταιρεία Qinfa έναντι 18 εκατ. δολαρίων.

Η ναυτιλιακή έχει στην κατοχή της 10 φορτηγά πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 6 έτη. Επιπλέον έχει παραγγείλει και ένα ultramax bulker από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Mitsui Shipbuilding το οποίο θα παραλάβει το 2019.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Πίττας: Και εγένετο η …EuroDry! Όλες οι λεπτομέρειες για τη νέα εταιρία του εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βασίλης Μαυρολέων: Συνεχίζει τις «εκπλήξεις» η Niovis Shipping

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Die Zeit: Ο Πειραιάς μετατρέπεται στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και τρίτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη