ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Η πορεία ανάκαμψης των ναύλων των capesize εξαρτάται πλέον από τον Ατλαντικό
Ακόμη ένα επικερδές deal έκλεισε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, καθώς ήρθε σε συμφωνία με την SwissMarine για την χρονοναύλωση ενός capesize.
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Houston (χωρητικότητας 177.229-dwt και κατασκευής 2009) το οποίο από τις 9 Μαΐου 2018 θα βρίσκεται υπό τη διαχείριση της SwissMarine Services S.A, με έδρα το Γενεύη.
Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού με το deal αυτό, θα βάζει στα ταμεία της καθημερινά 19.000 δολάρια μείον 5% προμήθεια προς τρίτους για μία περίοδο μεταξύ 9 και 11 μηνών.
Σημειώνεται πως η προηγούμενη συμφωνία χρονοναύλωσης για το capesize απέφερε 10.000 δολάρια ημερησίως στην Diana, μείον 5% προμήθεια προς τρίτους.
Για την μικρότερη περίοδο της χρονοναύλωσης, τους εννέα μήνες δηλαδή, η συμφωνία αναμένεται να φέρει στη ναυτιλιακή ακαθάριστα έσοδα ύψους 4,85 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της εταιρείας που ηγείται ο κ. Παληός αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize, 5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax.
Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 5,8 εκατομμύρια-dwt και ο μέσος όρος ηλικίας τα 8,7 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Βόμβα» Grimaldi: Προειδοποιεί πως θα αποσύρει τα πλοία της από το λιμάνι της Πάτρας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φ. Εμπειρίκος: Business με ελληνική ναυτιλιακή για την Aeolos και αγορά τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG επενδύει στο μέλλον των ναυτιλιακών καυσίμων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φονικό τροχαίο στα Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 45χρονος μεθυσμένος οδηγός της Πόρσε
- Οδηγούμε τo ανανεωμένο Hyundai i30
- Μετρό Αθήνας: Έπεσε άνθρωπος στις γραμμές, στην Εθνική Άμυνα – Πώς διεξάγεται η κυκλοφορία στη Γραμμή 3
- ΔΥΠΑ: Έως την ερχόμενη Τρίτη οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ανέργων, με χρηματοδότηση έως 17.000 ευρώ