ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αγαπημένη της αμερικανικής μόδας, Karlie Kloss, έχει κάνει ένα από τα πιο εντυπωσιακά ντεμπούτα της τελευταίας δεκαετίας στο χώρο του μόντελινγκ. Έχει καταφέρει να διατηρήσει με μεγάλη επιτυχία την δημοσιότητα γύρω από το πρόσωπό της, με αποτέλεσμα να χτίσει μια κορυφαία διεθνή καριέρα. Η Kloss καταλαμβάνει αυτή τη στιγμή την ένατη θέση της λίστας Top 50 Models του models.com και η γαλλική Vogue την έχει ανακηρύξει ένα από τα καλύτερα 30 μοντέλα των 2000’s.
Η Kloss γεννήθηκε στο Σικάγο τον Αύγουστο του 1992 αλλά μεγάλωσε στο Saint Louis με τις τρεις αδερφές της: την Kristine, την Karriann και την Kimberly. Η καριέρα της ξεκίνησε με μια φωτογράφιση για το περιοδικό Scene Magazine Chicago, από τον φωτογράφο David Leslie Anthony. Το πρακτορείο της, Elite Chicago, έστειλε τη φωτογράφιση στο Elite New York, οι οποίοι κατευθείαν κανόνισαν να συναντήσουν την 16χρονη Kloss.
Όντας αρχικά χορεύτρια μπαλέτου, το πρακτορείο έστειλε το μοντέλο σε μαθήματα για σωστό περπάτημα, για να διορθώσει την συνήθεια των ποδιών της να ‘εξέχουν’. Το μοντέλο ωστόσο σύντομα ξεκίνησε να δουλεύει, καθώς εμφανίστηκε στην καμπάνια Abercrombie & Fitch του Bruce Webber. Το 2008, χρονιά επιτυχίας για το διάσημο πλέον μοντέλο, άφησε το Elite για το Next και περπάτησε σε 31 σόου μόνο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ανοίγοντας την Carolina Herrera και εξασφαλίζοντας την τιμή να κλείσει το σόου του Marc Jacobs, αναμφισβήτητα το αποκορύφωμα εκείνης της Εβδομάδας.
Έχει πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια του αρώματος Lola του Marc Jacobs, ενώ έχει εμφανιστεί και σε διαφημίσεις για τους Jean Paul Gaultier, Donna Karan, Nina Ricci, Chloé, Lacoste, Alexander McQueen, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Gap, Christian Dior, Oscar de la Renta, Topshop και American Eagle.
Μέχρι σήμερα, η Kloss έχει περπατήσει στην πασαρέλα για σχεδόν όλους τους μεγάλους οίκους μόδας, αλλάζοντας το αρχικό της περπάτημα σε ένα από τα πιο αξιέπαινα και συζητήσιμα του κύκλου. Ευκίνητη και με μακριά άκρα, η Kloss έχει κερδίσει θαυμαστές και επαίνους στον χώρο της μόδας, όπως τους διευθυντές της Victoria’s Secret, της πιο διάσημης πασαρέλας στον κόσμο.
Το μοντέλο αυτήν τη στιγμή έχει συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων IMG. Για τη συμμετοχή της, ο διευθυντής και αντιπρόεδρος της εταιρίας Ivan Bart είχε δηλώσει πως «Η Karlie έχει ένα τεράστιο και πιστό κοινό και καλωσορίζουμε την ευκαιρία να διευρύνουμε τις σχέσεις της μέσα από προωθήσεις καθώς και μέσω του παγκόσμιου δικτύου μας που υπερβαίνει τα όρια του χώρου της μόδας».
Η Karlie έχει ήδη ξεκινήσει να ‘ξεφεύγει’ από τη μόδα, δημιουργώντας τα «Karlie’s Kookies» με το Momofuku Milk Bar, τα οποία δωρίζονται στη παιδική φιλανθρωπία FEED. Έχει επίσης δημιουργήσει το «Klossy», ένα κανάλι στο Youtube το οποίο ξεναγεί τους ακολούθους της στα παρασκήνια της βιομηχανίας της μόδας και δίνει μια γεύση από τη ζωή και τα αγαπημένα της Karlie.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών