ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με το TradeWinds, η Yang Ming αναζητούσε εταίρους για ένα project έως 14 νεότευκτων πλοίων panamax με μακροχρόνια ναύλωση. Ναυλομεσίτες αναφέρουν πως η Costamare και η ιαπωνική Shoei Kisen θα αναλάβουν από κοινού το project και θα μοιραστούν από πέντε πλοία η καθεμιά, χωρητικότητας 12.000 teu έκαστο.
Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι τα πλοία της Costamare θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding, ενώ αυτά της Shoei Kisen στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari.
Τη συμμετοχή τους στο project φέρονται να είχαν διεκδικήσει και άλλες εταιρείες, όπως η Tonghe International Ship Lease από το Χονγκ Κονγκ, η Ship Finance International του John Fredriksen και η Zodiac Maritime.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Αναβάθμιση για τη μετοχή της Star Bulk. Η νέα τιμή στόχος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νεώριο Σύρου: Τι απαντά η Onex για τη βύθιση της δεξαμενής–Αιχμές για «άσπονδους φίλους»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πλοία Ελλήνων εφοπλιστών κινδυνεύουν να καταστραφούν από τους αντάρτες Χούτι στην Υεμένη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ