ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αγορά των ultramaxes έχει στρέψει την προσοχή του ο Έλληνας εφοπλιστής Λου Κολλάκης σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.
Συγκεκριμένα η ναυτιλιακή του εταιρεία, Chartworld Shipping, φαίνεται πως έχει υπογράψει επιστολή προθέσεων (LOI) με τα κινέζικα ναυπηγεία για την κατασκευή έως και έξι bulk carriers.
Η συμφωνία προβλέπει την άμεση κατασκευή δύο φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα οποία θα πληρούν το πρότυπο Τier II του IMO αναφορικά με τους ρύπους, αλλά, όπως αναφέρεται, θα υπάρχουν και options για την κατασκευή ακόμη τεσσάρων πλοίων στο μέλλον.
Τα ultramaxes αναμένεται να κοστίσουν στην εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Κολλάκης 24 εκατ. δολάρια έκαστο με την παράδοση τους να προγραμματίζεται για τους πρώτους μήνες του 2020.
Το τελευταίο διάστημα η Chartworld είναι ιδιαίτερα κινητική στην αγορά νεότευκτων πλοίων με πληροφορίες να αναφέρουν πως έχει παραγγείλει ακόμη 12 bulkers, όλα από κινέζικα ναυπηγεία, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία εντός του 2018 και το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: HSW – Attica: «Λευκός καπνός» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού – Μέσα στη μέρα οι ανακοινώσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Γ. Αγγελικούσης, η καταριανή Nakilat και η αποδοτική συνεργασία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα δεχθούμε ΑΟΖ Τουρκίας με Συρία που να παραγνωρίζει την Κύπρο
- Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
- Προμήνυμα ευρύτερα κακών μαντάτων και όχι περιστασιακή η πτώση των χρηματιστηρίων
- Ποια πλοία βγαίνουν σε πλειστηριασμό