ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το deal μεταξύ των δύο εταιρειών αφορά τη χρονοναύλωση του νεότευκτου LR2 δεξαμενόπλοιου Salamina (χωρητικότητας 115.000-dwt και κατασκευής 2018) έναντι 15.000 δολαρίων την ημέρα, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες.
Ο στόλος της Eletson Corp αποτελείται από 40 πλοία εκ των οποίων τα οκτώ είναι νεότευκτα.
Σημειώνεται πως το πλοίο που χρονοναυλώθηκε από τη Shell το είχε παραγγείλει η Eletson από τα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding τον Οκτώβριο του 2015 και της κόστισε 50 εκατ. δολάρια.
Υπενθυμίζεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως η ναυτιλιακή των οικογενειών Καρασταμάτη, Κέρτσικοφ, Χατζηελευθεριάδη βρίσκεται, από τον Φεβρουάριο του 2018, σε καθεστώς επιλεκτικής χρεοκοπίας (selective default) αφού ο οίκος Standard & Poor’s υποβάθμισε το αξιόχρεο της ελληνικής ναυτιλιακής, μία εβδομάδα μετά τη συμφωνία ανοχής μεταξύ της εταιρείας και της πλειοψηφίας των ομολογιούχων της.
Η Eletson με ανακοίνωσή της είχε εκφράσει τη λύπη της για την απόφαση αυτή, ενώ υποβάθμισε τη σημασία της, σχολιάζοντας πως «κατανοούμε ότι αντανακλά το σύνηθες πρωτόκολλο των οίκων αξιολόγησης σε τέτοιες περιστάσεις και η αξιολόγηση θα επανέλθει άπαξ και η διαδικασία ολοκληρωθεί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η Morgan Stanley κόβει τα… φτερά των capesizes
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aegean Marine Petroleum: Νέος CFO της εταιρίας o Παύλος Παπαγεωργίου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Οι προβλέψεις για τράπεζες και Γενικό Δείκτη το 2025
- Ζοζέπ Μπορέλ: Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα διεθνή εντάλματα σύλληψης
- Λίβανος: Στόχος του Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας ακατοίκητης νεκρής ζώνης στην λιβανοϊσραηλινή μεθόριο
- Αττική Οδός: Κίνηση μετά από τροχαίο – Μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα