ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σε λίγη ώρα αναμένεται να ξεκινήσει η συζήτηση στην Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την έγκριση της εξαγοράς της HSW από την Attica (Blue Star Ferries και Superfast Ferries). Το ενδιαφέρον στην αγορά είναι μεγάλο καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία συγκέντρωσης δυνάμεων που έγινε τα τελευταία χρόνια στην ακτοπλοΐα και αναμένεται να αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα στον κλάδο.
Παρά την εισήγηση της Επιτροπής, η οποία εξέφραζε επιφυλάξεις για την εξαγορά και ζητούσε την λήψη μέτρων για την ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού, πηγές που παρακολουθούν την υπόθεση εμφανίζονται αισιόδοξες ότι τελικά η Ολομέλεια θα ανάψει το «πράσινο φως». Σύμφωνα με πληροφορίες, από την στιγμή που δημοσιοποιήθηκε η εισήγηση, στις αρχές Απριλίου η Επιτροπή και ο όμιλος Attica βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να βρεθεί η «χρυσή τομή» που θα ανοίξει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του deal.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι πέρα από την πώληση των πλοίων Superfast XII και Highspeed 7 στις Μινωικές Γραμμές, η Attica θα αναλάβει πρόσθετες δεσμεύσεις, σε γραμμές που παρατηρείται υπερβολική συγκέντρωση, οι οποίες θα άρουν τις όποιες επιφυλάξεις της Επιτροπής για την ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο, σε μια κίνηση που εξέπληξε την αγορά, ο όμιλος Attica έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες τη στήριξη της Fortress απέκτησε από την Τράπεζα Πειραιώς το ποσοστό που κατείχε στην HSW (50,3%). Λίγο αργότερα έδωσε τα χέρια και με τον όμιλο Grimaldi, για την εξαγορά του ποσοστού που κατείχε και αυτός στην HSW (48,53%).
Να σημειωθεί πως Attica και HSW, σύμφωνα με στοιχεία 2016 διαθέτουν από κοινού στόλο 33 πλοίων αξίας 800 εκατ. ευρώ, ενώ αθροιστικά ο κύκλος εργασιών του φτάνει τα 400 εκατ. ευρώ. Οι εταιρείες δραστηριοποιούνται στις Κυκλάδες, το Β. Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, και σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ στην Κρήτη.
Επίσης η Attica (15 πλοία) δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος στην Αδριατική και στη γραμμή Ταγγέρη Αλχεθίρας, εξυπηρετώντας συνολικά 40 προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος. Αντίστοιχα η HSW με 18 πλοία προσεγγίζει 36 προορισμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Attica Group: Αισιοδοξία για την εξαγορά της Hellenic Seaways–Προβληματισμός για τις τιμές των καυσίμων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: X. Βαφειάς: Tα 26 νεότευκτα πλοία και οι θετικές προοπτικές της StealthGas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σάμι Φάις: Προχωρά η εξυγίανση της Καλογήρου – «Αγκάθι» η καθυστέρηση στην έγκριση του σχεδίου αναδιάρθρωσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wells Fargo: Γιατί αποχωρεί από την παγκόσμια πρωτοβουλία «Net Zero Banking Alliance» για το κλίμα
- Όμιλος ΟΤΕ: Oργανωτικές αλλαγές από 1η Ιανουαρίου 2025
- Profile: Από 27 Δεκεμβρίου σε διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο οι 159.488 νέες μετοχές
- Γαλλία: Στο στόχαστρο ο Μακρόν για φερόμενες “ρατσιστικές” δηλώσεις