Η Zara, η αλυσίδα μόδας του ομίλου ένδυσης INDIΤEX, εγκαινιάζει σήμερα, 12 Απριλίου, την εμπειρία “επαυξημένης πραγματικότητας” (σύνθεση εικονικής πραγματικότητας και φυσικού κόσμου) που θα είναι διαθέσιμη σε κινητές συσκευές μέσω της εφαρμογής Zara AR και θα διαρκέσει δύο εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Στην Αθήνα, η συγκεκριμένη εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη από σήμερα στο κατάστημα  Zara επί της Ερμού 9.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτό το πρωτοποριακό concept τοποθετεί την υπερσύγχρονη τεχνολογία στο λιανικό περιβάλλον, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες εντός και εκτός του καταστήματος να κάνουν τις αγορές τους και να μοιράζονται την εμπειρία τους όπως ποτέ άλλοτε.

zara

Η “επαυξημένη πραγματικότητα” γίνεται με τη χρήση κινητών τηλεφώνων μέσω της εφαρμογής Zara AR. Η ενεργοποίηση γίνεται σε τρία διαφορετικά σημεία: στις βιτρίνες των καταστημάτων, σε κεντρικά σημεία μέσα στο κατάστημα και στο πάνω μέρος των online πακέτων. Με την τοποθέτηση των smartphones στη γραφική σήμανση (QR code), αμέσως τα μοντέλα ζωντανεύουν φαινομενικά στις οθόνες εντός 7 έως 12 δευτερολέπτων. Όλα τα σύνολα τους μπορούν να αγοραστούν άμεσα με ένα μόνο άγγιγμα στην εφαρμογή Zara AR, όπως επίσης και στο κατάστημα.

Η Zara Augmented Reality είναι η σύλληψη του Creative Director Ezra Petronio που εδρεύει στο Παρίσι, ο οποίος ανέπτυξε αυτή την υψηλής ποιότητας εμπειρία και εφαρμογή με την HOLOOH, γαλλική εταιρεία, πέραν του ερευνητικού εταίρου INRIA (Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών). Οι 12 δυναμικές ακολουθίες καταγράφηκαν ως ολογράμματα σε ένα στούντιο 170 τετραγωνικών μέτρων που περιλαμβάνει 68 κάμερες, από τα μεγαλύτερα συστήματα εγγραφής του είδους του στον κόσμο. Ο Petronio, ο οποίος είναι επίσης συνιδρυτής του περιοδικού Self Service, ενίσχυσε το τεύχος 47 (Σεπτέμβριος 2017) με μια αντίστοιχη επαυξημένης πραγματικότητας στην αγορά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με την έντονη αυτή πραγματικότητα να βρίσκει όλο και περισσότερες εφαρμογές από τον πραγματικό κόσμο, η εμπειρία της Zara δείχνει πόσο η καινοτομία ή έμπνευση και η προηγμένη τεχνολογία μπορούν να επανασχεδιάσουν το συμβατικό λιανικό εμπόριο. Συμμετέχοντας ταυτόχρονα τόσο στο περιβάλλον των καταστημάτων όσο και στην εφαρμογή, οι καταναλωτές θα ανακαλύψουν την εύκολη χρήση του και παράλληλα θα βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Η παγκόσμια εμβέλεια της Zara φέρνει την προηγμένη τεχνολογία σε συνάρτηση με ένα ευρύ και απεριόριστο κοινό. Κατά μία έννοια, αυτό το συναρπαστικό concept δεν θα μπορούσε να είναι πιο φυσικό για το λιανικό εμπόριο, καθώς το αποκλειστικό branding καθιστά σαφές ότι η επαυξημένη πραγματικότητα συνοδεύει τη Z-AR-A καθ’όλη τη πορεία της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τη… σκόνη του Bernard Arnault έφαγε ο Ortega των Zara