ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το φιλόδοξο Project Forward σχεδιάζει την ναυπήγηση των πρώτων στον κόσμο πραγματικά ποντοπόρων πλοίων που θα κινούνται με LNG, και έχει έρθει σε σχετική κατ’ αρχήν συμφωνία για την κατασκευή 20 τέτοιων πλοίων με τα ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη.
Η ναυτιλιακή Forward Maritime Group, θυγατρική της ελληνικής Arista Group (συμφερόντων του Αλέξανδρου Παναγόπουλου), ανακοίνωσε χθες ότι έχει υπογράψει επιστολή προθέσεων προς τα κινεζικά ναυπηγεία για την παράδοση των 20 αυτών πλοίων, χωρητικότητας 84.000 dwt, από το 2020 έως το 2023.
“Όταν παραδοθούν, αυτά τα πλοία θα λειτουργούν κάτω από το brand Forward Ships”, διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, ενώ τα πλοία περιγράφονται ως “Forward Bulker 84-LNG”.
Στόχος του Project Forward είναι να καθορίσει ένα νέο στάνταρ πλοίων με καύσιμα χαμηλά σε θείο. Το project δημιούργησε η Arista το 2013, με εταίρους την αμερικανική ΜΚΟ ABS, τη γαλλική εταιρεία GTT, την κατασκευάστρια κινητήρων Wartsila και τη φινλανδική εταιρεία σχεδιασμού πλοίων Deltamarin.
Σε συνέντευξή του στο TradeWinds το 2016, ο πρόεδρος της Arista, Αλέξανδρος Παναγόπουλος, είχε προαναγγείλει πως οι παραγγελίες των πλοίων αυτών πιθανόν να γίνονταν εντός διετίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: A. Φράγκου: Η νέα δυναμική κίνηση της Navios Acquisition
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Πώς ο εφοπλιστής απέκτησε ποσοστό άνω του 70% στη Dryships
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζιζέλ Πελικό: Ένοχος για όλους τους βιασμούς ο σύζυγός της – Καταδικάστηκε με την ανωτάτη των ποινών
- MIG: Ολοκληρώθηκε η πώληση ακινήτου στην Σερβία έναντι 1,55 εκατ. ευρώ
- ΟΝΕΧ: Συμφωνία με ΜΑΝ για τις μηχανές πρόωσης στα ρυμουλκά
- Εθνική Τράπεζα: Αύξηση τζίρου 3% για τις ελληνικές επιχειρήσεις το 2025 – Ποιοι κλάδοι ξεχώρισαν