Η Καλογήρου και τα (προσωρινά) απόνερα στα Malls της Lamda
Τα γνωστά παρατράγουδα με τον όμιλο Λεμονή (Καλογήρου, κλπ) άφησαν αποτύπωμα στα εμπορικά κέντρα της Lamda Development στο πρώτο εξάμηνο του 2017, με τη διοίκηση του Οδυσσέα Αθανασίου να καταφέρνει να αντιστρέψει την αρνητική πορεία μέσα σε λίγους μήνες. Όπως είναι γνωστό για πολλούς μήνες του 2017 τα καταστήματα Λεμονή έκλεισαν έως ότου η εταιρία μεταβιβαστεί στον όμιλο Φαις. Πάντως στο τέλος του προηγούμενου έτους πολλά από αυτά επαναλειτούργησαν.
Έτσι ενώ στο πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους είχε καταγραφεί μείωση επισκεψιμότητας και δείκτη πωλήσεων καταστημάτων σε Mall, Golden Hall και Mediterranean Cosmos, η εικόνα άλλαξε άρδην στο δεύτερο εξάμηνο.
Και είναι ακόμα καλύτερη στο πρώτο δίμηνο της φετινής χρονιάς. Οι κενοί χώροι έχουν ήδη διατεθεί και στους δύο πρώτους μήνες του 2018 ο δείκτης επισκεψιμότητας παρουσίασε αύξηση κατά 4,1% ενώ ο δείκτης πωλήσεων παρουσίασε επίσης αύξηση κατά 2%. Καθόλου άσχημα! Έτσι αποδεικνύεται ότι ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις έπραξε σοφά που αγόρασε την φίρμα Καλογήρου.
Τώρα τρέχουν!
Η χθεσινή διαρροή του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας σύμφωνα με την οποία το σχέδιο νόμου για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ θα κατατεθεί μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα κάτι δείχνει. Δείχνει πως στην κυβέρνηση κατάλαβαν, μετά την τελευταία τηλεδιάσκεψη του Ευκλ. Τσακαλώτου με τους θεσμούς, πως θαύματα δε γίνονται! Πρέπει να τρέξουν ακόμα και μέσα στο Πάσχα για να προλάβουν τα 88 προαπαιτούμενα μέχρι το τέλος Μαϊου, πράγμα δύσκολο.
Γι’ αυτό έχουν ήδη αρχίσει να προσεύχονται! Αν καθυστερήσουν τότε τινάζεται όλο το χρονοδιάγραμμα της τέταρτης αξιολόγησης στον αέρα, κάτι που ορισμένοι θεωρούν πως δεν θα αποφύγουμε. Στο Μαξίμου έχουν πάρει τη λίστα με τα προαπαιτούμενα και απλώς ζητούν να προχωρήσουν, χωρίς πολλές – πολλές συζητήσεις και εξηγήσεις.
Γιατί τα τρένα πηγαίνουν πιο αργά;
Η πανάκριβη Aegean θα είχε κάποιου τύπου ανταγωνισμό σε γραμμές όπως η Αθήνα-Θεσσαλονίκη, προέβλεπαν ορισμένοι, όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνούσε σε νέο ιδιοκτήτη.
Όπως και συνέβη με την πώλησή της στην ιταλική κρατική Ferrovie.
Το ζήτημα είναι πως τα τρένα εσχάτως πηγαίνουν πιο αργά! Για παράδειγμα, παραδόθηκε το τμήμα Τιθορέα–Λιανοκλάδι, αλλά χωρίς να μειωθεί η χρονική απόσταση μέχρι την Θεσσαλονίκη. Χθες, είχαμε νέο εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας μέσα στο σταθμό της Κατερίνης.
Η στήλη ρώτησε χθες μηχανοδηγούς για τους λόγους που τα τρένα πάνε πιο αργά. Εξήγησαν πως με βάση το νέο καθεστώς, αν συμβεί ένας εκτροχιασμός εντός των ορίων ταχύτητας τότε η ευθύνη αποκατάστασης της ζημιάς, κλπ, ανήκει στον ΟΣΕ.
Αν, όμως, το ατύχημα γίνει με ταχύτητα λίγο μεγαλύτερη από το όριο τότε την πληρώνουν οι Ιταλοί. Οπότε η νέα διοίκηση έχει ζητήσει απόλυτη τήρηση των ορίων και των κανονισμών και καλά κάνουν.
Τώρα, το κράτος πάει να της φορτώσει και την ΕΕΣΤΥ και τα προβλήματα θα πολλαπλασιαστούν…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα