ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην υπογραφή συμβολαίου για την εξαγορά του Ομίλου Ergopack στην Ουκρανία, προέβη ο Όμιλος Σαράντη. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία GR. Sarantis Cyprus Ltd, 100% θυγατρική της Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά του 90% του μετοχικού κεφαλαίου της Ουκρανικής εταιρείας Ergopack LLC.
Η εξαγορά τελεί υπό τις συνήθεις συνθήκες κλεισίματος και την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Η δραστηριότητα της Ergopack αφορά στην παραγωγή και διανομή προϊόντων οικιακής χρήσης, με κυριότερες κατηγορίες τις σακούλες απορριμμάτων, τα προϊόντα συσκευασίας τροφίμων και τα είδη καθαρισμού.
Οι πωλήσεις του Ομίλου Ergopack κατά το 2017 ανήλθαν σε 29 εκ. δολάρια.
Η Ergopack έχει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα, που αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων και πραγματοποιείται στις χώρες της ΚΑΚ (Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών) καθώς και σε ευρωπαϊκές χώρες, όπως είναι η Ρωσία, η Λευκορωσία, το Καζακστάν, η Μολδαβία, το Αζερμπαϊτζάν, η Γεωργία, η Πολωνία, η Λετονία κ.λπ.
Η αξία της επιχείρησης (Entreprise Value) ανέρχεται σε 20 εκ. δολάρια, ενώ ο Όμιλος Σαράντη εξαγοράζει το 90% του μετοχικού κεφαλαίου της Ergopack με το τίμημα να χρηματοδοτείται από τα διαθέσιμα του Ομίλου, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εισηγμένη.
Η Ergopack αποτελεί ηγετικό παίκτη στην αναπτυσσόμενη Ουκρανική αγορά προϊόντων οικιακής χρήσης παρουσιάζοντας αυξανόμενο μερίδιο αγοράς κάθε χρόνο. Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αποτελείται από 3 ηγετικές μάρκες και συγκεκριμένα τις Melochi Zhizni, Domi και Novax.
Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα σύγχρονο παραγωγικό κέντρο κοντά στο Κίεβο με όλες τις αναγκαίες υποδομές για τη διαδικασία παραγωγής του.
Η εξαγορά αυτή, που είναι στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής του Ομίλου, σηματοδοτεί την είσοδο του Ομίλου σε μια νέα πολλά υποσχόμενη γεωγραφική περιοχή, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Παράλληλα με την αποτελεσματική ένταξη της νέας εταιρείας στον Όμιλο, η διοίκηση θα επικεντρωθεί στην εκμετάλλευση συνεργειών και στην αξιοποίηση ευκαιριών που θα αποσκοπούν στην περαιτέρω επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και ανάπτυξη της γεωγραφικής παρουσίας του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Σαράντη σχεδιάζει να εισαγάγει στις παραπάνω αγορές τα ισχυρά ευρωπαϊκά προϊόντα του χαρτοφυλακίου του, και ειδικότερα τα καλλυντικά προϊόντα, όπου ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη όπου δραστηριοποιείται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σαράντης: Κίνηση-ματ με εξαγορά νέου brand και διπλή διείσδυση σε Σλοβακία και Τσεχία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σαράντης: Σχέδια για στοχευμένες επενδύσεις και συνέργειες
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σαράντης: Σχέδια για στοχευμένες επενδύσεις και συνέργειες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike