ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GD Infrastrutture είναι προσωρινός μειοδότης σε 2 τμήματα του αυτοκινητοδρόμου (έχει κερδίσει και το κομμάτι Σαγαίικα –Κάτω Αχαγιά) ενώ έχει αναλάβει και το σιδηροδρομικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ, Ψαθόπυργος-Ρίο, ύστερα από μια σκληρή και επεισοδιακή αναμέτρηση με τον όμιλο Στέγγου. Με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει το υπουργείο Υποδομών εντός του μήνα αναμένεται η έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου από την ΕΕ ώστε να ακολουθήσει η υποβολή των εγγυητικών επιστολών και η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Το Πάτρα – Πύργος συνδέθηκε έντονα με την προσπάθεια του υπουργού Υποδομών κ. Χρίστου Σπίρτζη να διαχύσει τα έργα σε μικρότερες τεχνικές εταιρείες, για αυτό και έσπασε σε οκτώ διαφορετικές εργολαβίες. Παρά την σφοδρή κριτική που δέχτηκε ο υπουργός, τα έργα αυτά, έφτασαν στην βάση των μικρών και πιο αδύναμων τεχνικών εταιρειών. Όμως οι πολλοί μεγάλες εκπτώσεις που δόθηκαν αλλά και η ταμειακή δυσχέρεια των νικητών δυσκολεύουν την πορεία υλοποίησής τους. Ας σημειωθεί ότι εκτός από την Ιταλική εταιρεία και τον όμιλο Καλογρίτσα, μία εργολαβία έχει κερδίσει η κοινοπραξία Ξανθάκης –Ιντερκάτ και μία η Ιντερκάτ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπρουκ Ρόλινς: Υπουργός Γεωργίας στη νέα κυβέρνηση Τραμπ – «Το American Dream στα καλύτερά του»
- Πυρκαγιά σε χώρο απορριμμάτων στο Ρετσινόλακκο Ευβοίας
- Eurobank: Σε ένα εμβληματικό κτίριο της Θεσσαλονίκης το νέο κέντρο private banking
- Φοροδιαφυγή: Mείωση φόρων φέρνουν τα υπερέσοδα – Οι προτεραιότητες της επόμενης 3ετίας