Εάν υπάρχει ένα Brand στον κόσμο που οι γυναίκες λάτρευαν  αυτό ήταν η Victoria’s Secret – είτε πρόκειτο για έφηβες που λάτρευαν τη σειρά Pink Lounge, είτε επρόκειτο για γυναίκες που αναζητούσαν την τελευταία λέξη της μόδας στα εσώρουχά τους. Όλα αυτά στο παρελθόν. Τα προβλήματα όλο και αυξάνονται για την άλλοτε κραταιά αλυσίδα πώλησης εσωρούχων με τα διάσημα μοντέλα – «Αγγέλους». Ενδεικτικό της πτωτικής της πορείας είναι και η μείωση της ετήσιας αμοιβής του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της, Λες Ουέξνερ, κατά 60% σε σχέση με πέρυσι, στα 5,7 εκατ. δολάρια. Για το 2018 προβλέπεται περαιτέρω μείωση 21%, τόσο στο βασικό μισθό όσο και στα ετήσια μπόνους.

Βέβαια ο Ουέξνερ έχει πολλά λεφτά . Με περιουσία 7,1 δισ. δολαρίων είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στην πολιτεία του Οχάιο. Ίδρυσε την L Brands το 1963 που, εκτός από τη Victoria’s Secret, «γέννησε» brands όπως τα Abercrombie & Fitch και Express Inc.

Όμως τα προβλήματα για τη Victoria’s Secret έχουν έρθει για να μείνουν, καθώς η εταιρεία δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί στις αλλαγές σε αυτά που θέλουν οι γυναίκες – λιγότερα ενισχυμένα σουτιέν και photoshopαρισμένα μοντέλα, περισσότερα εσώρουχα με έμφαση στην άνεση και τις αθλητικές δραστηριότητες.

Ύστερα από μια απογοητευτική εορταστική περίοδο, η εταιρεία δεν εμφανίζεται αισιόδοξη για ανάκαμψη των πωλήσεων, και η μετοχή της έχει υποχωρήσει 30% από την αρχή του χρόνου.

Καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται από το brand Aerie της American Eagle μέχρι online εταιρείες όπως η ThirdLove, η Victoria’s Secret βλέπει την κίνηση να πέφτει στα καταστήματά της. Ενώ έχει μείνει πολύ πίσω και στο ιντερνετικό κομμάτι, καθώς ακόμη δεν δίνει τη δυνατότητα on-line αγοράς με παραλαβή από το κατάστημα, ούτε κάνει στοχευμένες προσφορές. Κάποιοι λένε ότι αν η εταιρεία ιδρυόταν τα τελευταία χρόνια  δεν θα είχε επιτύχει.