ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η Εθνική Τράπεζα, σε συνέχεια των i-bank paybands, συνεργάζεται με τις εταιρείες Visa, Folli Follie και Links of London δημιουργώντας μοντέρνα δαχτυλίδια και βραχιόλια με ενσωματωμένη τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών. Για πρώτη φορά, ένα τραπεζικό προϊόν αποκτά φυσική υπόσταση και μάλιστα αυτή ενός κοσμήματος. Φορώντας το κόσμημα και κάνοντας μια απλή κίνηση του χεριού πάνω από οποιοδήποτε τερματικό τεχνολογίας contactless, οι πληρωμές πραγματοποιούνται εύκολα και με ασφάλεια. Η σειρά κοσμημάτων, θα είναι αρχικά διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, μέσω των καταστημάτων Folli Follie και Links of London, του Ομίλου FF Group. Το έργο συντονίζει η εταιρεία μάρκετινγκ και τεχνολογίας QIVOS, η οποία συνεργάζεται με τις εταιρείες ΕΤΕ, Visa, Folli Follie και Links of London.
Με κύριο μέλημα την προσφορά σύγχρονων μέσων εξυπηρέτησης των χρηματοοικονομικών αναγκών των πελατών της και μακροχρόνιο στρατηγικό σχεδιασμό στον τομέα των νέων τεχνολογιών, η Εθνική Τράπεζα ανταποκρίνεται άμεσα στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Αναπτύσσει και παρουσιάζει καινοτόμους τρόπους πραγματοποίησης ηλεκτρονικών συναλλαγών, προσφέροντας μια πληθώρα επιλογών στους καταναλωτές.
Η Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε: “Στην Εθνική Τράπεζα δέσμευσή μας είναι η επένδυση στις καινοτόμες τεχνολογίες συναλλαγών, προκειμένου να ενισχύσουμε την παρουσία μας στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ψηφιακών πληρωμών. Έχοντας παρουσιάσει στο παρελθόν πολλά πρωτοποριακά προϊόντα στην ελληνική τραπεζική αγορά, όπως τα i-bank pay και i-bank payband, σήμερα εργαζόμαστε για την ανάπτυξη της πρώτης σειράς επώνυμων κοσμημάτων για ανέπαφες πληρωμές. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας και την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, δημιουργήσαμε μια μοναδική εμπειρία για όλους: μόλις αποκτήσουν το κόσμημα (wearable) πληρωμών, το ενεργοποιούν μέσω του δικτύου τερματικών POS της ΕΤΕ και στη συνέχεια μπορούν να πραγματοποιήσουν πληρωμές εύκολα και με ασφάλεια, απλώς περνώντας το χέρι τους πάνω από το POS.”
Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, δήλωσε: “Η εξέλιξη των πληρωμών σε ψηφιακή μορφή δημιουργεί νέες προοπτικές και συνεργασίες. Έτσι, μαζί με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και τα brands Folli Follie και Links of London, συνεργαστήκαμε προκειμένου να αναπτύξουμε μια καινοτόμα λύση, η οποία θα προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μια απλή και ασφαλή εμπειρία αγορών”.
Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group, δήλωσε: “Στον Όμιλο FF Group έχουμε πάντοτε το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπαίνουμε στη νέα high-tech fashion εποχή. Για ακόμα μία φορά καινοτομούμε μέσω ενός πρωτοποριακού project, το οποίο θα αλλάξει εξολοκλήρου τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας. Η Folli Follie και η Links of London πρόκειται να εισάγουν για πρώτη φορά στον κόσμο της μόδας, κοσμήματα με δυνατότητες ανέπαφης πληρωμής. Ανυπομονούμε να αντικαταστήσουμε τις παλιές πλαστικές κάρτες με νέα έξυπνα κοσμήματα.”
Ο Βαγγέλης Καραλής, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της QIVOS, δήλωσε: “Πεπεισμένοι ότι η καινοτομία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διεύρυνση των επιλογών και την ευκολία χρήσης, προτείναμε, επενδύουμε και συμμετέχουμε στην ανάπτυξη της πρώτης επώνυμης σειράς κοσμημάτων πληρωμών. Σήμερα οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν σταθερή επιλογή όλων εκείνων που επιζητούν ταχύτητα, ασφάλεια και ευκολία. Παράλληλα, εξελίσσονται σε μια ολοένα και πιο απλοποιημένη διαδικασία, που τείνει να περνά σχεδόν απαρατήρητη. Αυτήν την εμπειρία θέλουμε να προσφέρουμε με τα κοσμήματα πληρωμών, συνδυάζοντας τεχνολογία, λειτουργικότητα και ντιζάιν. Επιπλέον, αναπτύσσουμε μια πρωτοποριακή διαδικασία άμεσης ενεργοποίησης, έτσι ώστε όποιος επιλέγει ένα κόσμημα πληρωμών να μπορεί να το χρησιμοποιήσει από τη στιγμή που το αγοράζει”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Retailer της Χρονιάς ο Σκλαβενίτης – Retail Manager ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τζ. Κουτσολιούτσος: Προβληματισμός για Juicy Couture, περαιτέρω επενδύσεις στη Links of London
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα