Την τοποθέτηση παραγγελιών για την κατασκευή δύο νεότευκτων kamsarmaxes καθώς και την απόκτηση ενός μεταχειρισμένου post-panamax ανακοίνωσε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία W Marine, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Γιάννης Σαραντίτης.

Συγκεκριμένα, το deal που έκλεισε ο Έλληνας πλοιοκτήτης αφορά το «χτίσιμο»  ενός νεότευκτου φορτηγού πλοίου (χωρητικότητας 82.000-dwt) στις γιάρδες Taizhou Kouan ενώ υπάρχει option για την κατασκευή και ενός επιπλέον bulker.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλας Τριανταφυλλάκης, στο tradewinds, το kamsarmax αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία τον Μάρτιο του 2020, ενώ, αν γίνει χρήση της option που υπάρχει στο ναυπηγικό συμβόλαιο, το δεύτερο bulk carrier θα ενταχθεί στο στόλο της W Marine τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς.

Σημειώνεται πως το ποσό της ναυπήγησης δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Τριανταφυλλάκη είναι «πάρα πολύ ανταγωνιστικό». Τα πλοία (εφόσον γίνει χρήση της option για την κατασκευή και του 2ου) θα πληρούν τις προϋποθέσεις του Tier II του IMO σχετικά με τις εκπομπές NOx.

Από δεξιά προς αριστερά: ο Γιάννης Σαραντίτης (ιδιοκτήτης της W Marine), ο Νίκος Τριανταφυλλάκης (διευθύνων σύμβουλος) και ο εκπρόσωπος του ναυπηγείου Taizhou Catic

Πέρα όμως από τις παραγγελίες νεότευκτων, η ναυτιλιακή εταιρεία είναι ένας ισχυρός παίκτης και στην αγορά των μεταχειρισμένων. Η τελευταία της κίνηση άλλωστε δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τη θέλησή της να ισχυροποιήσει και να μεγαλώσει τον στόλο της.

Ο εφοπλιστής και δικηγόρος Γιάννης Σαραντίτης

Ο διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής αποκάλυψε επίσης πως η εταιρεία υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας για την αγορά του post-panamax Trans Shanghai (χωρητικότητας 93.260-dwt και κατασκευής 2010).

«Αυτή η κίνηση αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής μας και το βλέμμα μας είναι στραμμένο στο να δημιουργήσουμε έναν ομογενή στόλο» τόνισε ο κ. Τριανταφυλλάκης.

Το Trans Shangai ανήκει στην γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Chemikalien Seetransport (CST), η οποία έφτασε κοντά στο να το πουλήσει το περασμένο καλοκαίρι έναντι 15 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά το deal δεν ολοκληρώθηκε. Η τιμή πώλησης του καλοκαιριού όμως μπορεί να λειτουργήσει ως δείκτης για το ποσό που έδωσε η ναυτιλιακή του κ. Σαραντίτη για το πλοίο.

Ο κ. Σαραντίτης ίδρυσε την εταιρεία το 2003 και ο στόλος της αποτελείται από επτά πλοία, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι post-panamaxes (όλα χωρητικότητας 93.000-dwt) και τα τρία kamsarmaxes.

Σαραντίτης
Το bulk carrier W Sky (χωρητικότητας 92.929-dwt και κατασκευής 2011) της W Marine

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Αλαφούζος: Τι θα γίνει με τα 4 νεότευκτα VLCCs της Kyklades Maritime

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα εποχή για την Cosco στην Ελλάδα: Φέρνει «πλοίο-γίγα» στον Πειραιά