ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε νέα παραγγελία δεξαμενόπλοιων προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Oceangold Tankers, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Δραγνής.
Όπως προκύπτει από πηγές τις αγοράς, η ναυτιλιακή του κ. Δραγνή παρήγγειλε δύο aframax tankers (χωρητικότητας 114.000-dwt) από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuillding και άσκησε options για την κατασκευή δύο νεότευκτων MR tankers από τις γιάρδες STX Offshore & Shipbuilding.
Οι τιμή των aframaxes δεν έχει γίνει γνωστή, όμως με βάση τα υφιστάμενα κόστη των νεότευκτων πλοίων υπολογίζεται πως το καθένα θα κοστίσει περίπου 44 εκατ. δολάρια. Σημειώνεται πως τα δύο πλοία θα κατασκευασθούν σύμφωνα με το Tier II του IMO για τις εκπομπές NOx. Τα πλοία αναμένεται να προστεθούν στον στόλο της ναυτιλιακής τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2019.
Όσον αφορά τις option για τα δύο MR tankers, αυτές έρχονται στα πλαίσια της παραγγελίας που έκανε η ναυτιλιακή τον Ιούλιο και αφορούσε κατ’ αρχήν σε δύο MR δεξαμενόπλοια (χωρητικότητας 50.000-dwt το καθένα) έναντι 35 εκατ. δολαρίων το καθένα. Με την ενεργοποίηση των option το συνολικό deal θα φτάσει τα 140 εκατομμύρια δολάρια.

Η παράδοση των πλοίων θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.
Σημειώνεται ότι η Oceangold διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 10 δεξαμενόπλοια, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι τύπου LR και MR και μεταφέρουν παράγωγα πετρελαίου και χημικά προϊόντα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής κάνει δυνατό άνοιγμα στα capesizes
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγγ. Φράγκου: Σε προχωρημένες συζητήσεις για αναχρηματοδότηση δανείων η Navios Acquisition
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών λανσάρει η DryShips
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Δεν μπορούμε πλέον να επιδοτούμε τον Καναδά με εκατοντάδες δισ. ετησίως εκτός αν γίνει πολιτεία
- Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Κίνδυνος «άτακτης» αγοράς εν μέσω εμπορικών αναταραχών
- Μαθιός Πυρίμαχα: Συρρίκνωση καθαρών ζημιών το 2024, στις 781 χιλιάδες ευρώ
- Jumbo: Στα 320 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2024 – «Παραμένουμε αισιόδοξοι αλλά και παρανοϊκά επιφυλακτικοί» λέει ο Βακάκης
