Η Hermes International, ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας, προχωρά στην δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), μέσω του οποίου στοχεύει στην προσέλκυση πελατών, διαθέτοντας όλη τη γκάμα των προϊόντων της, από τα μεταξωτά μαντήλια των 600 δολ. μέχρι σέλες 6.000 δολ.

Η ανάπτυξη της εταιρίας παρουσίασε σημάδια επιβράδυνσης κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς περιορίστηκε το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα δερμάτινα είδη που λανσάρει, μετά από ένα έτος έντονης ζήτησης. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 4,6% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, λιγότερο από το μισό του ρυθμού αύξησης των προηγούμενων τριών μηνών, σύμφωνα στοιχεία που ανακοίνωσε η ίδια.

Οι αναλυτές είχαν προβλέψει ότι η ανάπτυξη στον κλάδο των πολυτελών ειδών θα μειωθεί σταδιακά το 2018. Η Hermes, από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι μπορεί να διατηρήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς αυξάνει την παραγωγή στα εργαστήρια δερμάτινων ειδών και αναβαθμίζει το δίκτυο καταστημάτων της με νέα σημεία πώλησης, όπως η τριώροφη “ναυαρχίδα” της στο Χονγκ Κονγκ.

Στο μεταξύ, οι λίστες αναμονής για βασικά προϊόντα της, όπως οι τσάντες Birkin αξίας 10.000 δολαρίων, την “απομονώνουν” από τους ανοδικούς και πτωτικούς κύκλους της βιομηχανίας που δραστηριοποιείται.  Ο νέος δικτυακός τόπος, που ξεκίνησε στη Βόρειο Αμερική το περασμένο έτος και πρόκειται να επεκταθεί στις αγορές της Ευρώπης και της Κίνας το 2018, θα δώσει έμφαση σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων, δήλωσε ο CEO του ομίλου Hermes, Axel Dumas σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους. Τα καταστήματα της εταιρείας πωλούν τα πάντα, από πορσελάνες μέχρι και σέλες προπόνησης, και τώρα προσθέτει τέτοια αντικείμενα και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

“Ήταν πολύ σημαντικό να έχουμε όλα τα προϊόντα μας σε όλα τα καταστήματα μας, αλλά και στο διαδίκτυο και αυτό ήταν πολύ δύσκολο” τόνισε ο Dumas. “Το καινούργιο e-shop προσελκύει ήδη νέους πελάτες και το μεγαλύτερο ποσοστό από τους επισκέπτες προχωρά και σε αγορές”, υποστήριξε.

Η εταιρία υπήρξε πρωτοπόρος στις διαδικτυακές πωλήσεις πολυτελών ειδών, όταν ξεκίνησε να πουλά online το 2001, ωστόσο η ιστοσελίδα της περιλάμβανε περιορισμένη γκάμα προϊόντων. Με το νέο σχεδιασμό της εταιρίας οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ακόμη και ρολόγια αξίας 40.000 δολ. μέσω της FedEx.

Η Hermes είναι η πιο κερδοφόρα εισηγμένη εταιρεία ειδών πολυτελείας της Ευρώπης, με εκτιμώμενο περιθώριο 33% στα κέρδη πριν από τους τόκους και τους φόρους για το 2017, σύμφωνα με την HSBC. Οι μετοχές σήμερα το πρωί στο Παρίσι, υποχωρούσαν οριακά κατά 0,2%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Απίστευτο! Τσάντα Hermes πωλήθηκε για 380.000 δολάρια!