ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Bulk India (χωρητικότητας 177.600-dwt και κατασκευής 2004) το οποίο αγοράστηκε από την ιαπωνική εταιρεία Nissen Kaiun έναντι 14,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας του κ. Μεϊμέτη, το πλοίο ύστερα από την επιθεώρηση που του έγινε πριν ολοκληρωθεί η αγορά, βρέθηκε σε «άψογη κατάσταση». Επίσης η ναυτιλιακή εμφανίζεται πρόθυμη να αγοράσει και άλλα capesizes αν παρουσιασθούν ανάλογες ευκαιρίες.
Αυτή είναι η πρώτη αγορά της Bulkseas εδώ και τρία χρόνια και με αυτήν η ναυτιλιακή ανεβάζει το μέγεθος του στόλου της στα οκτώ πλοία, εκ των οποίων τα έξι είναι panamaxes, το ένα supramax, καθώς και το νεοαποκτηθέν capesize.
Η ναυτιλιακή με έδρα τον Πειραιά έχει στρέψει το ενδιαφέρον της σε ακόμη δύο capesizes και αν λάβουμε υπόψιν πως οι σχέσεις της με τις τέσσερις ελληνικές τράπεζες (Εθνική, Πειραιώς, Αlpha και Eurobank) που μπορούν να χρηματοδοτήσουν αυτές τις αγορές είναι άριστες, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες ο στόλος της εταιρείας να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.
Πάντως, οι μελλοντικές κινήσεις της Bulkseas στην αγορά των capesizes δεν θα επηρεαστούν από τις οικονομικές συνθήκες της ναυτιλιακής καθώς, σύμφωνα με στελέχη, εκείνο που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο είναι η τιμή του πλοίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του tradewinds, η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Μεϊμέτης περίμενε τρεις μήνες μέχρι να προχωρήσει στην εξαγορά του Bulk India, ώστε να πέσει ακόμη περισσότερο η τιμή του. Εν τέλει κατάφερε να εξοικονομήσει 1,8 εκατ. δολάρια.
Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας του VesselsValue, το πλοίο κοστολογείται στα 16 εκατ. δολάρια, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο πως πρόκειται για μία επιτυχημένη κίνηση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγγ. Φράγκου: Σε προχωρημένες συζητήσεις για αναχρηματοδότηση δανείων η Navios Acquisition
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς-R. Zagari: Γιατί ναυάγησε το σχέδιο τους για απόκτηση του στόλου της Bottiglieri
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Λίφτινγκ» σε φόρο εισοδήματος, τεκμήρια και αποδείξεις από το 2025
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο ανέβαλε τη σημερινή συνεδρίασή του για λόγους ασφαλείας
- Τα 4+1 νέα «υπερόπλα» της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή το 2025 – Έρχεται η ειδική ομάδα «ΔΕΟΣ» για τις μεγάλες υποθέσεις
- Καιρός: Συννεφιασμένος με λίγες βροχές – Χωρίς αξιόλογες μεταβολές η θερμοκρασία