ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι επενδυτές που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον για το έργο πέρυσι είναι η ΓΕΚ Τέρνα με τη γαλλική Vinci και τη Siemens, η J&P Avax με την ιταλική Ghella και τη γαλλική Alstom, η Άκτωρ με την Hitachi Rail Italy και, τέλος, η ισπανική FCC με τον όμιλο Archirodon και τη Μυτιληναίος.
Η Αττικό Μετρό αναμενόταν να ολοκληρώσει τη λίστα μέχρι το τέλος του 2017, αλλά η διαδικασία παίρνει παράταση μέχρι τον Μάρτιο, για να εξεταστούν οι ενστάσεις που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές, δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θεόδωρος Παπαδόπουλος.
«Μόλις οριστικοποιήσουμε τη λίστα, θα τους καλέσουμε να καταθέσουν τις οικονομικές και τεχνικές προσφορές τους», ανέφερε, εκφράζοντας την ελπίδα η όλη διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο.
Η κατασκευή των 13 χιλιομέτρων της επέκτασης αναμένεται να ξεκινήσει το 2019 και να ολοκληρωθεί μέσα σε οκτώ χρόνια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο κομμάτι της «θετικής ατζέντας» στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ μεταξύ 25 και 29 Νοεμβρίου
- Επιχείρηση εντοπισμού τυχόν αγνοούμενων μεταναστών νότια του Φαρμακονησίου
- Moody’s: Στην επενδυτική βαθμίδα «Α» η Κύπρος για πρώτη φορά εδώ και 13 χρόνια