ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την παραλαβή ενός νεότευκτου φορτηγού πλοίου τύπου ultramax και την παραγγελία τριών ακόμη πλοίων τα οποία θα διαχειρίζεται η ναυτιλιακή M/Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Μυτιληναίου, ανακοίνωσε η εταιρία. Ειδικότερα, στις 25 Ιανουαρίου 2018, παραδόθηκε στους ιδιοκτήτες του το πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου OLYMPIA.GR, χωρητικότητας 61.222 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding Co. Ltd. Την πλήρη διαχείριση του ανέλαβε η M/Maritime Corp.
Παράλληλα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, στις 22 Δεκεμβρίου 2017, πελάτες της M/Maritime υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή δύο φορτηγών πλοίων από τα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd.
Τα δύο πλοία, Ηull No. 1961 και Hull No. 1962 έχει προγραμματιστεί να παραδοθούν μεταξύ του δεύτερου εξαμήνου του 2019 και του πρώτου εξαμήνου του 2020.
Τέλος, στις 23 Ιανουαρίου 2018, υπεγράφη άλλη μία συμφωνία για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου χωρητικότητας 37.000 dwt, στα ναυπηγεία Saiki Heavy Industries. Το πλοίο Hull No. 745 θα παραδοθεί στους ιδιοκτήτες του το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Και τα τρία νεότευκτα πλοία θα συμπεριληφθούν στον υπό διαχείριση στόλο της M/Maritime Corp.
Σημειώνεται ότι η οικογένεια Μυτιληναίου εισήλθε δυναμικά στην αγορά ξηρού φορτίου στο τέλος του 2016, με τη δημιουργία της M/Maritime. Η εταιρία έχει την πλήρη διαχείριση έξι πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου που βρίσκονται στο νερό, ενώ το παλαιότερο από αυτά κατασκευάστηκε το 2014.
Μετά τις προαναφερθείσες συμφωνίες, ο αριθμός των πλοίων που βρίσκονται υπό κατασκευή σε ιαπωνικά ναυπηγεία ανέρχεται σε επτά, τύπου handysizes και ultramaxes. Έτσι, μετά την παράδοση τους ο στόλος της M/Maritime θα περιλαμβάνει 13 πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κων. Κωνταντακόπουλος: Κεφάλαια 115 εκατ. δολ. στα ταμεία της Costamare
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Λογοθέτης: Ο διορατικός εφοπλιστής που αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Dorian LPG. Ποιος βασικός μέτοχος αποχωρεί;