Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η αποκριάτικη διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, τα Jumbo πέρασαν σε μία άμεση κίνηση με νέο σποτ. Μίνι σποτ, όμως το οποίο «συνεχίζεται…» Πιο συγκεκριμένα, μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο concept, οι διαφημιστές «έκοψαν» το μισό σποτ, που προς το παρόν μένει χωρίς μουσική υπόκρουση» και δίνουν υπόσχεση στο κοινό ότι λίαν συντόμως θα παρακολουθήσουν τη συνέχεια, καθώς θα πρέπει να σκεφτούν το νέο μουσικό κομμάτι, το οποίο θα «ντύνει» τη διαφήμιση.

H μουσική υπόκρουση του διαφημιστικού τρέιλερ που παρέπεμπε στον παλιό ύμνο του κόμματος της ΝΔ, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, αναγκάζοντας την εταιρεία να το αποσύρει άρον άρον. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα εστιαζόταν στη χρήση του ύμνου της Νέας Δημοκρατίας που γράφτηκε τον Σεπτέμβριο του 1982. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στον συνθέτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς και ήδη, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης γυρίζει εκ νέου το διαφημιστικό βίντεο.

Η εταιρεία στην ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα ανέφερε ότι προχωρά οικειοθελώς σε αντικατάσταση της μουσικής.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι προχωρά οικειοθελώς σε αντικατάσταση της μουσικής και σημειώνει:

«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή των αποκριών. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας. 

Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στον παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.

Με στόχο ωστόσο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».

«Είμαστε γρήγοροι, αλλά όχι και θεϊκά γρήγοροι! Το νέο “κομμάτι” της Πίτσας πρέπει να καλοψηθεί! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…», όπως χαρακτηριστικά έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση στη σελίδα της στο Facebook.

Δείτε το νέο σποτ που ανέβηκε στη σελίδα του Jumbo στο Facebook:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Jumbo: Απέσυρε άρον άρον τη διαφήμιση με τον Ψωμιάδη Ζορό-Η ανακοίνωση της εταιρείας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποσύρεται η διαφήμιση του Jumbo με τον Ψωμιάδη ;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έξαλλος ο Γιάννης Βαρδής με τη διαφήμιση του Ψωμιάδη: «Τι σκουπίδια έχουμε θρέψει!»