ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα έχουν κλείσει οι μπάρες στο μετρό, όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη του στο κρατικό κανάλι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. Μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι δεν έχουν μειωθεί τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών κατά την παρατεταμένη δοκιμαστική λειτουργία, αντιθέτως έχουν πωληθεί περισσότερες από 400 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες που εκδίδονται πλέον και μέσω ίντερνετ, ενώ οι παλαιές χάρτινες κάρτες δεν ξεπερνούσαν τις 250 χιλιάδες κάθε μήνα.
Σχετικά με την προοπτική της χώρας ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι ξεκινά η μεγάλη συζήτηση για τη διευθέτηση του χρέους και εκτίμησε ότι «τον Αύγουστο θα έχουμε τελειώσει με αυτή τη μεγάλη περιπέτεια και θα πρέπει από τώρα να συζητήσουμε για το πώς θα μπορούμε στο εξής να στεκόμαστε στα δικά μας πόδια και να μην ξαναζήσουμε παρόμοια κατάσταση».
Τόνισε ότι στο εξής η πρόκληση είναι, η χώρα να μπορέσει να παράγει πλούτο, ώστε να μην οδηγηθεί και πάλι σε υφεσιακές καταστάσεις. «Γίνεται σχεδιασμός για προβλέψεις με ασφάλεια. Έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις για το τι μπορούμε να κάνουμε ως χώρα που να παράγει πλούτο και προϊόντα και να μην ζούμε με δανεικά. Οφείλουμε να έχουμε στρατηγικό σχεδιασμό σε κάθε τομέα. Είναι η προσπάθεια που πρέπει να κάνουμε για να παράγουμε πλούτο, να μην φεύγουν τα στελέχη μας, οι νέοι επιστήμονες», είπε χαρακτηριστικά ο ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος απάντησε και στην ερώτηση για την κυβερνητική συνοχή με το Σκοπιανό. «Δεν κινδυνεύει η κυβερνητική συμμαχία», υποστήριξε, υπενθυμίζοντας ότι ο Πάνος Καμμένος έχει κάνει συγκεκριμένες τοποθετήσεις και προτάσεις. «Η ενότητα της κυβέρνησης δεν κινδυνεύει», είπε ακόμη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Για το Σκοπιανό, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι η χώρα μας για πολλές δεκαετίες κινείται στη λογική του «ψυχρού πολέμου» και πρόσθεσε ότι «δεν γίνεται να σταθεροποιήσουμε την ευρύτερη περιοχή και να υπάρχει κενό στην οικονομία και την ανάπτυξη, την επιχειρηματικότητα στη Βόρεια Ελλάδα».
«Αν θέλουμε η Ελλάδα να είναι η πύλη των Βαλκανίων και να συμβάλει σε μια περίοδο ανάπτυξης για τα Βαλκάνια και μια άλλου τύπου ειρήνη, πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη των υποδομών που μας ενώνουν και αυτά δεν γίνονται με συλλαλητήρια», υποστήριξε επίσης ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος σε σχόλιο του για το συλλαλητήριο επισήμανε ότι «αποτελεί συνταγματικό δικαίωμα και επιταγή» χαρακτηρίζοντας, πάντως, τη διαδήλωση καθοδηγούμενη παρατηρώντας ότι υπήρξαν παρουσίες βουλευτών της Χ.Α. της ΝΔ και των ΑΝ.ΕΛ, κάτι που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ταυτίζονται πολιτικά.
Για τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους είπε ότι στόχος είναι να αντικατασταθούν με το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα, το οποίο -όπως σημείωσε- θα είναι δορυφορικό και δικαιότερο αφού θα εφαρμοστεί η χιλιομετρική χρέωση και έτσι θα «πέσουν» και οι τιμές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Καταγγελία της ΠΟΕΔΗΝ: Θερίζει η ιλαρά στο νοσοκομείο Αμαλιάδας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στο ΣτΕ το Π.Δ. για το άνοιγμα του επαγγέλματος του φαρμακοποιού
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Ιερά Σύνοδος «επανεξετάζει» τη στάση της στα συλλαλητήρια απέναντι στο Σκοπιανό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας