To 2018 θα αποτελέσει μια ακόμα κομβική χρονιά για την αγορά λιανικής τροφίμων. Μετά από τις σημαντικές εξελίξεις στην ελληνική αγορά, τώρα είναι η ώρα της σταθεροποίησης και διασφάλισης των πρόσφατών κατακτήσεων τους. Συγχρόνως, με κινήσεις διόρθωσης κάποιοι προβαίνουν σε πωλήσεις μεριδίων καθιστώντας εαυτούς μη σταθερούς παίκτες στην προσπάθειά τους να βρουν το δικό τους σημείο «βέλτιστης» ισορροπίας. Σταθερός παίκτης και μέσα σε αυτό το κλίμα παραμένουν τα My Market που με την «προσεκτική ώθηση που έχουν από το 2017» θα κινηθούν στην τελική φάση την παγίωσης δυναμικής που έχουν αναπτύξει.

Με έμφαση στην Βόρεια Ελλάδα και την περιφέρεια, με την ανακαίνιση καταστημάτων και την έμφαση στην εμπειρία του πελάτη στο κατάστημα, για μία ακόμα χρονιά θα ισχυροποιήσει τα κεκτημένα των προηγούμενων χρόνων.

Τα  ανακαινισμένα καταστήματα καταγράφουν θεαματική αύξηση πωλήσεων, σε αντίθεση με τα μη ανακαινισθέντα. Το σίγουρο είναι ότι όλα τα καταστήματα της πρώην Βερόπουλος καταγράφουν σταθερή αύξηση πωλήσεων, από την στιγμή που «πέρασαν» στην METRO ΑΕΒΕ.

Ειδικοί της αγοράς επισημαίνουν ότι σε αυτή την «μάχη των προσφορών μέχρι εσχάτων», τα Μy Market επιμένουν σε προιοντικά “διαμαντάκια” ελληνικής παραγωγής και αξιόπιστα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Άλλωστε, μεγάλο κομμάτι για την επιλογή και την συνέχιση αυτής της επιλογής ενός πελάτη για μία αλυσίδα,  και βασικός παράγοντας, εκτός από τις τιμές, είναι και η πεποίθηση του καταναλωτή ότι δεν τον θεωρούν δεδομένο.

My market