ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπορεί να μην μπορούμε να το συλλάβουμε επακριβώς, αλλά η ψηφιοποίηση δεν πρόκειται να αφήσει ανεπηρέαστο ούτε τον κλάδο των καλλυντικών. Αυτό, τουλάχιστον, πιστεύει ο CEO του κολοσσού της L’ Oreal, Jean-Paul Agon, ο οποίος δηλώνει κάτι παραπάνω από αισιόδοξος για τις αλλαγές που μπορεί να φέρει η τεχνολογία στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ποιο θα είναι το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς; Ο CEO της L’ Oreal παραδέχεται ότι είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς συγκεκριμένα τι θα φέρει το μέλλον, αλλά, σε κάθε περίπτωση, θέλει η εταιρεία του να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.
«Στη L’Oreal πιστεύουμε πραγματικά στην επιστήμη και στην τεχνολογία», δηλώνει στο CNBC, εξηγώντας πως η εταιρεία-κολοσσός δαπανά ένα σημαντικό ποσό χρημάτων για δράσεις έρευνας και ανάπτυξης. «Πιστεύω πως το μέλλον της ομορφιάς θα έχει να κάνει όλο και περισσότερο με την τεχνολογία, την ποιότητα, τη σύνθεση, την εξατομίκευση, την ψηφιοποίηση, την ανταπόκριση σε συγκεκριμένες ανάγκες», λέει χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος εξηγεί πώς έχει αλλάξει «ψηφιακά» η εταιρεία τα τελευταία πέντε με δέκα χρόνια.
Σύμφωνα με τον Agon, η L’Oreal ήταν «η πρώτη το 2010 που αντιλήφθηκε το ψηφιακό τσουνάμι» που θα άλλαζε ριζικά τη βιομηχανία της ομορφιάς.
«Προχωρήσαμε πολύ γρήγορα, αλλάξαμε την εταιρεία πολύ γρήγορα. Σήμερα, θεωρούμαστε η πιο προηγμένη, ψηφιακά προηγμένη εταιρεία στον κλάδο και θέλουμε να διατηρήσουμε αυτό το πλεονέκτημα», λέει.
Κληθείς να σχολιάσει δύο συγκεκριμένες εξελίξεις, το «αφεντικό» της L’ Oreal υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για προϊόντα που περιέχουν φυσικά συστατικά, ενώ νέα τάση στην αγορά αποτελεί και η εξατομίκευση, η προσαρμογή, δηλαδή, των προϊόντων στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού αποτελεί το foundation «Le Teint Particulier» της Lancôme που παρουσίασε η L’ Oreal στο συνέδριο Viva Technology το 2017, με τεχνολογία που προσαρμόζεται στην απόχρωση της επιδερμίδας κάθε προσώπου.
Επίσης, ο γαλλικός κολοσσός παρουσίασε την πρώτη «έξυπνη» βούρτσα μαλλιών, την Kérastase Hair Coach, καθώς και την εφαρμογή Makeup Genius, η οποία καθιστά δυνατή την εικονική δοκιμή προϊόντων μακιγιάζ.
Για τον CEO της L’ Oreal, η ψηφιακή εποχή δεν αποτελεί μόνο τεράστια πρόκληση, αλλά και συναρπαστική ευκαιρία. Όπως λέει, τα τελευταία τρία χρόνια ήταν η πιο συναρπαστική περίοδος στα 40 χρόνια που δουλεύει στην εταιρεία, λόγω, ακριβώς, των νέων τεχνολογιών.
«Πιστεύω ότι μπαίνουμε σε ένα νέο κόσμο και θα είναι ένας κόσμος συναρπαστικός», υπογραμμίζει.