ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μεταπήδησε στην YUM Brands, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Pizza Hut, των KFC και της Taco Bell, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του!
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον εκφράζουν σοβαρές αμφιβολίες για το εάν ποτέ η αμερικάνικη εταιρεία υλοποιήσει την υπόσχεσή της. Και αυτό γιατί παρά τις προσδοκίες που κατά καιρούς καλλιεργούνται, έχουν περάσει πάνω από τρία χρόνια από τότε που η εταιρεία ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα τα σχέδιά της για είσοδο στην ελληνική αγορά.
Χαριτολογώντας μάλιστα λένε πως η έλευση των Burger King στην Ελλάδα αρχίζει να μοιάζει με την παροιμία του ψεύτη βοσκού και του λύκου.
«Όπως κανείς δεν πίστεψε τον βοσκό, όταν καλούσε τους συγχωριανούς του σε βοήθεια μετά την επίθεση του λύκου στα πρόβατά του, έτσι όταν η αμερικάνικη αλυσίδα γρήγορου φαγητού έρθει στην χώρα μας, κανείς δεν πρόκειται να πιστέψει πως είναι αλήθεια», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Η απροθυμία της Burger King να κάνει το πρώτο βήμα στην ελληνική αγορά είναι σύμφωνα με πληροφορίες και ο λόγος που ο Έλληνας μάνατζερ αποφάσισε να τερματίσει τη συνεργασία του με τους Αμερικανούς
Σε «δεύτερη μοίρα» η Ελλάδα
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως στην παρούσα φάση η Ελλάδα δεν αποτελεί προτεραιότητα για την Burger King, η οποία προτιμά να δώσει έμφαση στις υπόλοιπες χώρες της περιοχής.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου τρία χρόνια (Δεκέμβριος του 2014) η εταιρεία είχε ανακοινώσει, με κάθε επισημότητα τη δημιουργία joint venture για την επέκτασή της σε Ιταλία, Πολωνία, Ρουμανία και Ελλάδα.
Μάλιστα, είχε προαναγγείλει ένα φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο ταχύτατης ανάπτυξης, μέσω του οποίου θα δημιουργούνταν περισσότερες από 10.000 θέσεις εργασίας μέσα στα πρώτα πέντε έως επτά χρόνια.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την παρουσία της Burger King σε Ιταλία Πολωνία και Ρουμανία αλλά και που θα επεκταθούμε σε μια καινούργια αγορά όπως είναι αυτή της Ελλάδας» είχε δήλωσε τότε ο Joce Cil πρόεδρος της BG στην Ευρώπη.
Τελικά, στο κομμάτι που αφορά στη χώρα μας τίποτα δεν έχει υλοποιηθεί, παρά την προεργασία που είχε γίνει αυτό το διάστημα αλλά και το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η ελληνική αγορά λόγω και του ιδιαίτερα υψηλού αριθμού τουριστών που προσελκύει κάθε χρόνο.
Να σημειωθεί ότι η Burger King είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού στον κόσμο, με παρουσία σε περίπου ογδόντα χώρες, περίπου 35.000 εργαζομένους και περίπου 14.000 καταστήματα που εξυπηρετούν περισσότερους από 11 εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά.
Ο Δημήτρης Ζηδιανάκης κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στην Burger King Hellas. Πριν από αυτή, ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director την στην αλυσίδα Public από το 2011.
Έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Είσαι έξυπνος ή δουλεύεις σκληρά; Ο CEO των Burger King αποκαλύπτει τη σωστή απάντηση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Χειμωνίδης (Γαλαξίας): «Αναπτυσσόμαστε με σταθερά βήματα – Οι εξαγορές κρύβουν και παγίδες»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα μεγάλη επένδυση από τον Π. Γερμανό: Φτιάχνει «hub» για μπαταρίες στη Β. Ιταλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- WSJ: Την Μπρουκ Ρόλινς φέρεται να επιλέγει τελικά ο Τραμπ για το Υπουργείο Γεωργίας
- Ο ταλαντούχος Mr Φάις και οι νέες επενδύσεις του ομίλου
- Γαλλία: Χιλιάδες διαδήλωσαν κατά της βίας σε βάρος των γυναικών σε όλη τη χώρα
- Φιντάν: Το Αιγαίο να μετατραπεί σε περιοχή οικονομικής ευημερίας για τις χώρες μας