ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H πρώτη συμφωνία πώλησης για πλοίο capesize έχει ελληνικό χρώμα, όπως όλα δείχνουν, με τη ναυτιλιακή Samos Steamship να πουλά ένα πλοίο της στη διπλάσια σχεδόν τιμή από αυτήν που το αγόρασε.
Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, η Samos Steamship συμφώνησε για την πώληση του χωρητικότητας 177.000 dwt πλοίου Kerkis (κατασκευής 2006) έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αγοραστής εμφανίζεται η κορεατική H Line. Σημειωτέον ότι η αξία του πλοίου υπολογίζεται, σύμφωνα με το VesselsValue, στα 19,76 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο το είχε αγοράσει τον Φεβρουάριο του 2016, όταν οι τιμές στην αγορά του ξηρού φορτίου κινούνταν σε ιστορικά χαμηλά, έναντι μόλις 11,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της ιστορικής ελληνικής ναυτιλιακής, η οποία χρονολογείται από το 1857, αποτελείται από συνολικά 24 πλοία τάνκερ και ξηρού φορτίου (τα 4 εξ αυτών capesizes), χωρητικότητας 2 εκατομμυρίων dwt, με μέση ηλικία 7 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πρωταθλητές οι Έλληνες εφοπλιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Νέο πλοίο και ισχυρό deal για την MS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Οι πρώτες business του εφοπλιστή για το 2018
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας