Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Star Polaris” της Star Bulk Carriers είναι χωρητικότητας 180.000-dwt και κατασκευής του έτους 2011
H πρώτη συμφωνία πώλησης για πλοίο capesize έχει ελληνικό χρώμα, όπως όλα δείχνουν, με τη ναυτιλιακή Samos Steamship να πουλά ένα πλοίο της στη διπλάσια σχεδόν τιμή από αυτήν που το αγόρασε.
Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, η Samos Steamship συμφώνησε για την πώληση του χωρητικότητας 177.000 dwt πλοίου Kerkis (κατασκευής 2006) έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αγοραστής εμφανίζεται η κορεατική H Line. Σημειωτέον ότι η αξία του πλοίου υπολογίζεται, σύμφωνα με το VesselsValue, στα 19,76 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο το είχε αγοράσει τον Φεβρουάριο του 2016, όταν οι τιμές στην αγορά του ξηρού φορτίου κινούνταν σε ιστορικά χαμηλά, έναντι μόλις 11,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της ιστορικής ελληνικής ναυτιλιακής, η οποία χρονολογείται από το 1857, αποτελείται από συνολικά 24 πλοία τάνκερ και ξηρού φορτίου (τα 4 εξ αυτών capesizes), χωρητικότητας 2 εκατομμυρίων dwt, με μέση ηλικία 7 ετών.