Αύξηση στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προβλέπεται για το 2018 καθώς η ευαίσθητη ισορροπία που υπάρχει μεταξύ προσφοράς και ζήτησης αναμένεται να «ταρακουνηθεί», αφού οι πλοιοκτήτες, με τους να πρωτοστατούν, θα προχωρήσουν σε περισσότερες παραγγελίες νεότευκτων containerships.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις που έχει κάνει η Alphaliner, οι παραγγελίες νεότευκτων containerships αναμένεται να αυξάνονται χρόνο με το χρόνο με τις Hyundai Merchant Marine (HMM) και τη Yang Ming, να έχουν στα «σκαριά» ναυπηγικά συμβόλαια με ασιατικές γιάρδες ενώ παράλληλα και άλλες πλοιοκτήτριες εταιρείες ενδέχεται να ενδώσουν στις ελκυστικές τιμές για την κατασκευή νεότευκτων, προχωρώντας και αυτές με τη σειρά τους σε παραγγελίες.

Φέτος, η Alphaliner αναμένει πως θα υπάρξει μία αύξηση στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία από άποψη χωρητικότητας ανέρχεται σε 1.490.000-teu, ενώ από τις διαλύσεις πλοίων η μείωση που αναμένεται φτάνει τα 350.000-teu. Με τον τρόπο αυτό η χωρητικότητα του στόλου θα αυξηθεί κατά 5,6% το 2018 , νούμερο αυξημένο κατά 1,9% συγκριτικά με το 2017.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Ο νέος CEO της Ocean Rig και τα επόμενα σχέδια της εταιρίας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Morgan Stanley: Πώς το deal Euronav-Gener8 εξοικονομεί 40 εκατομμύρια το χρόνο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Το πρώτο deal της GasLog για το 2018