ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρία υπέγραψε συμβόλαιο με την Wan Hai Lines (με έδρα τη Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax, Rotterdam, έναντι 13.150 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο το λιγότερο 120 ημερών, με maximum διάρκεια τις 170 ημέρες. Σημειώνεται ότι το πλοίο είναι στην παρούσα φάση ναυλωμένο στην CMA CGM, με έδρα τη Μασσαλία, έναντι 6.890 δολ. ημερησίως, μείον 3,5% προμήθεια υπέρ τρίτων.
Το νέο αυξημένο ναυλοσύμφωνο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τις 26 Ιανουαρίου 2018. Το Rotterdam έχει χωρητικότητα 6,494 TEU και κατασκευάστηκε το 2008.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Diana Containership, το νέο συμβόλαιο αναμένεται να φέρει στα ταμεία της εταιρίας ακαθάριστα έσοδα περίπου 1,58 εκατ. δολ. για τη minimum διάρκεια της ναύλωσης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο εφοπλιστής πετυχαίνει τόσο συμφέρουσα συμφωνία. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του Δεκεμβρίου έκλεισε τη ναύλωση του πλοίου m/v Hamburg και πάλι με την Wan Hai Lines, σε τιμή υψηλότερη κατά 64% σε σχέση με την προηγούμενη
Συγκεκριμένα, το φορτηγό πλοίο Hamburg τύπου post-panamax, χωρητικότητας 6.040 TEU και κατασκευής 2009, είναι από την 1η Δεκεμβρίου ναυλωμένο στη συγκεκριμένη εταιρία σε τιμή 11.000 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια προς τρίτους.
Η Diana Containerships διαθέτει στόχο με 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (6 post-panamax και 5 panamax).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμφωνία-μαμούθ στην ναυτιλία! Η Euronav εξαγόρασε τη Gener8 του Π. Γεωργιόπουλου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Έτσι ισχυροποιεί τη θέση της Dynagas Partners στην αγορά LNG
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έξι ακόμα capesizes στον στόλο της GoodBulk
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα