ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην παραγγελία τεσσάρων νεότευκτων feeder containerships προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Cosmoship Management της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Νίκος Σάββας. Όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες από την Ελλάδα, η παραγγελία αφορά τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (χωρητικότητας 1.500-teu το καθένα) από τα κινέζικα ναυπηγεία Guangzhou Wenchong Shipyard.
Το ποσό του deal δεν έχει γίνει γνωστό, όμως εφόσον η συμφωνία επισημοποιηθεί ο στόλος της Cosmoship θα φτάσει στα 14 containerships, χωρητικότητας από 1.000-teu έως 1.800-teu.
Πάντως η παραγγελία αυτή συμβαδίζει απολύτως με την πολιτική της ναυτιλιακής, η οποία την θέλει να δίνει «άμεση» δουλειά στα νεότευκτα της. Τα πλοία του στόλου της αυτή τη στιγμή απασχολούνται από εταιρείες όπως η United Arab Shipping, η Korea Marine Transport και η Sofrana Unilines.
Τα περισσότερα containerships της εταιρείας που διαχειρίζεται ο κ. Σάββας είναι κατασκευασμένα στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Dae Sun Shipbuilding & Engineering. Σε αυτά τα ναυπηγεία έγινε και η προτελευταία παραγγελία της Cosmoship το 2015, η οποία αφορούσε την κατασκευή δύο containerships, τα οποία παραδόθηκαν στη ναυτιλιακή το 2016 και το 2017, όπως αναφέρει το tradewinds.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στον χώρο του ξηρού φορτίου και διαθέτει δεκατρία handysizes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Αδ. Λαιμός: Δύο ακόμα bulkers μπήκαν… ινκόγκνιτο στον στόλο της Unisea
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: IMO: Στην κατηγορία «Α» του συμβουλίου η Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας