ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή με την πώληση του bulker Zed (χωρητικότητας 73.301-dwt και κατασκευής 1996) θα βάλει στα ταμεία της το ποσό των 6 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό διπλάσιο σε σχέση με τα ποσά που διαπραγματευόντουσαν πέρυσι την ίδια εποχή.
Το συγκεκριμένο φορτηγό ήταν το μοναδικό «χτισμένο» πριν το 2000 πλοίο της εταιρείας, η οποία είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να το πουλήσει.
Συγκεκριμένα η πρώτη απόπειρα να «ξεφορτωθεί» το bulk carrier έγινε τον Οκτώβριο του 2016 και η δεύτερη τον Μάιο του 2017.
Ο κ. Μαυρολέων είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο πλοίο από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Andriaki Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Γουλανδρή, τον Ιανουάριο του 2013.
Πριν την πώληση του συγκεκριμένου φορτηγού, η Niovis είχε συνολικά εννέα bulkers (supramaxes και panamaxes), με τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου να είναι τα 7 χρόνια.
Από το 2014 ο κ. Μαυρολέων έχει επικεντρωθεί στην ανανέωση του στόλου της Niovis. Εκείνη τη χρονιά, τα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding παρέδωσαν στη ναυτιλιακή του πέντε bulkers χωρητικότητας από 60.000-dwt έως 66.000-dwt, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 145 εκατομμύρια δολάρια.
Το τελευταίο πλοίο στο στόλο της ναυτιλιακής είναι το Draftdodger (χωρητικότητας 66.545-dwt και κατασκευής 2016). Η σημερινή του αξία υπολογίζεται στα 27 εκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Προκοπίου: Η απίστευτη εξομολόγηση. Πως για κάθε 1 εκατ. μου ζήτησαν φόρο 880.000 ευρώ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: 444 εκατομμύρια δολάρια για έξι νεότευκτα δίνει η Pan Ocean
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Φαφαλιός: Δυναμική επιστροφή στην αγορά των bulkers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα