ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ένα κατάστημα που με λίγη δόση υπερβολής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα εξεζητημένο «τυροπιτάδικο», το οποίο επιδιώκει να μυήσει τους Αμερικανούς στα μυστικά της ελληνικής κουζίνας και ειδικότερα στην παράδοση της πίτας.
Όπως λέει στο mononews.gr, η διευθύντρια μάρκετινγκ της alfa, Κατερίνα Κουκουτάρη, η απήχηση του καταστήματος μεγαλώνει μέρα με την μέρα, σημειώνοντας πως μεταξύ των πελατών που έχουν περάσει τις πόρτες του, είναι και ο πρώην Αμερικανός πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα.
Η κα. Κουκουτάρη επισημαίνει πως η στροφή των Αμερικανών στη μεσογειακή διατροφή μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία του εγχειρήματος ενώ διαφωνεί με την άποψη πως οι καταναλωτές στην άλλη άκρη του Ατλαντικού δεν γνωρίζουν τι εστί πίτα, λέγοντας ότι «η σπανακόπιτα έχει μπει ήδη στο αμερικάνικο λεξιλόγιο».
Στις σκέψεις της διοίκησης, είναι η λειτουργία τριών νέων σημείων στην αμερικάνικη πρωτεύουσα ενώ ανάλογα με την πορεία τους, θα εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης του δικτύου με τη μέθοδο του franchise στις ΗΠΑ αλλά και στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με την κα. Κουκουτάρη, οι τελικές αποφάσεις για τα επόμενα βήματα, αναμένεται να ληφθούν πολύ σύντομα, πιθανότητα και μέσα στο 2018.
Ο συγκεκριμένος τύπος καταστήματος δεν αποκλείεται να «έρθει» και στην Ελλάδα, ωστόσο οι πιθανότητες είναι μικρότερες μιας και η εταιρεία αποτελεί βασικό προμηθευτή επαγγελματιών από τον χώρο της λιανικής και δεν θέλει να ανταγωνιστεί πελάτες και συνεργάτες της.
«Πίτα με γέμιση ελληνική σαλάτα»
Η ανάπτυξη της παρουσίας στο εξωτερικό βρίσκεται πολύ ψηλά στην ατζέντα της εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται από το 1996 στις διεθνείς αγορές.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει σχεδιάσει ειδικά προϊόντα που κατευθύνονται αποκλειστικά στις ξένες αγορές. Ένα από αυτά είναι η πίτα με γέμιση ελληνική σαλάτα, η οποία κάνει θραύση μεταξύ των ξένων καταναλωτών.
Η εταιρεία, η οποία μετρά πάνω από 50 χρόνια ζωής έχει θέσει ως στόχο τον τριπλασιασμό (!) των εξαγωγών μέσα στην επόμενη διετία (μέχρι το 2020). Ήδη, οι εξαγωγές καλύπτουν περίπου 30% των συνολικών πωλήσεων και ανέρχονται σε περίπου 7,5 εκατ. Ευρώ.
Who is Who
Η alfa, είναι 100% ελληνική επιχείρηση και ιδρύθηκε από τον Αθανάσιο Κουκουτάρη στην Κοζάνη.
Εκεί διατηρεί τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις έκτασης 14.000 τ.μ., απασχολώντας 312 άτομα μόνιμο προσωπικό, έχει ως βασικούς πυλώνες την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την ποιότητα και ασφάλεια.
Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά τροφίμων, ακολουθώντας τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, για τη δημιουργία προϊόντων ζύμης με ξεχωριστό Μεσογειακό χαρακτήρα και εξαιρετική γεύση.
Παράλληλα, εξάγει σε περισσότερες από 35 χώρες στην Αμερική, Ευρώπη, Αυστραλία και Ασία, με την αξία των εξαγωγών να καταλαμβάνουν περίπου το 30% του κύκλου εργασιών.
Στο κλείσιμο της χρήσης 2016 τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε 31,8 εκατ. ευρώ, με τον δανεισμό της να ανέρχεται στο σύνολό του στα 1,7 εκατ. ευρώ.