ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία εργοστασίου στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης, ολοκλήρωσε η εταιρεία Μιχ. Αραμπατζής ΑΒΕΕ – «Ελληνική Ζύμη».
Μαζί με το τελευταίο αυτό εργοστάσιο, η εταιρεία «Ελληνική Ζύμη» διαθέτει πλέον τρία εργοστάσια στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης και η συνολική επιφάνεια των γηπέδων της εταιρείας αγγίζει τα 41.420 τ.μ. με στεγασμένη επιφάνεια τα 25.500 τ.μ..
Για το 2018, η διοίκηση έχει δρομολογήσει νέες επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό και αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων.
Άνοδος τζίρου για το 2017
Το 2017 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο ποσό των 72 εκατ. ευρώ έναντι 67,2 εκατ. ευρώ το 2016. Τα κέρδη EBITDA θα διαμορφωθούν στα 11,5 εκατ. ευρώ έναντι 9,6 εκατ. ευρώ το 2016 και τα προ φόρων κέρδη στα 9,9 εκατ. ευρώ από 8,2 εκατ. ευρώ το 2016.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει μηδενικό δανεισμό και οι επενδύσεις πραγματοποιούνται με ίδια κεφάλαια.
Η εταιρεία παράγει συνολικά 550 κωδικούς και εξάγει σε 49 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Γερμανία, Σουηδία, Τουρκία, Ηνωμένο βασίλειο κ.ά. Οι εξαγωγές αντιστοιχούν σε ποσοστό 30% επί του τζίρου της με σημαντικό μέρος αυτών να γίνεται μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl.
Στρατηγική συνεργασία με τη Lidl
Στη Lidl διατίθενται τα προϊόντα ζύμης Καρδίς, μέρος των οποίων παρασκευάζεται από την «Ελληνική Ζύμη».
Η LIDL Ελλάς και η «Ελληνική Ζύμη» συνεργάζονται από το 2004 με σταθερά ανοδική πορεία. Το brand name Καρδίς διαθέτει 39 κωδικούς οι οποίοι διατίθενται σε όλα τα καταστήματα της Lidl σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ 17 διεθνείς κωδικοί με τις προδιαγραφές της Lidl και τα brand ERIDANOUS, TOPPO, CULINEA διατίθενται σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Η «Ελληνική Ζύμη» συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων ελληνικών βιομηχανιών κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης. Το ξεκίνημά της αρχίζει το 1974 από τον Μιχάλη Αραμπατζή, όπου η τότε δραστηριότητά του ήταν στο χώρο της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Τα προϊόντα της εταιρείας πιστοποιούνται σύμφωνα με τα πρότυπα: BS ΕΝ ISO 9001:2008, BS ΕΝ ISO 22000:2005, ΙFS International Food Standard Issue 6: April 2014 (Higher Level).
Σύμφωνα με την εταιρεία, η «Ελληνική Ζύμη» επιλέγει με αυστηρά κριτήρια και ελέγχους κατά τη παραλαβή τους τις Α και Β ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των προϊόντων. Χρησιμοποιείται σύγχρονος εξοπλισμός για την παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας σε όλα τα στάδια. Η αποθήκευση των προϊόντων γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης και κατάψυξης ενώ η διακίνηση των προϊόντων γίνεται με ειδικά φορτηγά ψυγεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Yoleni’s: «Πότε ανοίγει το κατάστημα στις ΗΠΑ–Τα σχέδια για το Κολωνάκι»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βόμβες Τσαμάζ (ΟΤΕ): Θέλω να προσφέρω φθηνά πακέτα αλλά δεν με αφήνει η ΕΕΤΤ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συνεχίζεται το σίριαλ της «Πίτσος» – Λειτουργούσε χωρίς άδεια, λέει το υπουργείο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών