Στα 47,87 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ζημιές της Frigoglass στο εννεάμηνο του 2017, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη.

Παράλληλα, τα προσαρμοσμένα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε ζημίες 15,31 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 21,26 εκατ. ευρώ.

Κατά το ίδιο διάστημα, οι πωλήσεις παρουσίασαν μείωση 8%, στα 296,9 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, υπήρξε βελτίωση του περιθωρίου EBITDA λόγω των πρωτοβουλιών μείωσης κόστους, του ευνοϊκότερου γεωγραφικού μείγματος πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης και της μεγαλύτερης απορρόφησης πάγιων εξόδων και ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη (+32%) λόγω αυξημένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola.

Οι πωλήσεις στον κλάδο της Υαλουργίας ήταν οριακά χαμηλότερες, παρά τη χαμηλή ζήτηση από τη δραστηριότητα στο Ντουμπάι, ενώ καταγράφηκε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων της δραστηριότητας των Μεταλλικών Πωμάτων.

Επίσης, υπογραμμίζεται η επιτυχημένη ολοκλήρωση της κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης τον Οκτώβριο που συνέβαλε σε:

  • Σημαντική μείωση δανεισμού κατά €138 εκατ. (πριν από τη νέα χρηματοδότηση με εξασφάλιση πρώτης τάξης ύψους €40 εκατ.)
  • Βελτίωση ρευστότητας κατά €70 εκατ.
  • Σημαντική μείωση του ετήσιου κόστους σε τόκους
  • Παράταση λήξης δανειακών συμβάσεων μέχρι τον Δεκέμβριο του 2021 (δάνεια με εξασφάλιση πρώτης τάξης) και τον Μάρτιο του 2022 (δάνεια με εξασφάλιση δεύτερης τάξης).

Νέα κεφαλαιακή δομή: περίπου €63,5 εκατ. νέα κεφάλαια μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου τον Οκτώβριο και €59,6 εκατ. νέα κεφάλαια μέσω της μετατροπής των μετατρέψιμων ομολογιών που κατείχαν οι τραπεζικοί δανειστές και οι πιστωτές του Σχεδίου που συμμετείχαν στην αναδιάρθρωση (ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο).

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε:

«Είμαστε ικανοποιημένοι με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης κεφαλαίου που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα τον Οκτώβριο.

Η Frigoglass διαθέτει τώρα μία σταθερή και βιώσιμη κεφαλαιακή δομή, η οποία θα μας επιτρέψει να υλοποιήσουμε τις στρατηγικές μας προτεραιότητες.

Η προσήλωση μας στο σχεδιασμό προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας και η εστίαση στην βελτίωση του μείγματος των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τα οφέλη από τις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες μείωσης κόστους, είχε ως αποτέλεσμα την διεύρυνση του περιθωρίου EBITDA στο τρίμηνο, παρά την αρνητική συνεισφορά της δραστηριότητάς υαλουργίας στη Μέση Ανατολή. Το τέταρτο τρίμηνο του έτους, αναμένουμε ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων να επιταχυνθεί στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης στην Ευρώπη.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Frigoglass: Έκτακτη ΓΣ για την εκλογή νέου ΔΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Frigoglass: Πού θα διατεθούν τα 62,85 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Moody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Frigoglass μετά την αναδιάρθρωση