ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σήμερα στον δείκτη, που αποτελεί σημείο αναφοράς για το ξηρό φορτίο, οι τέσσερις κατηγορίες πλοίων ξηρού φορτίου (capesize, panamax, supramax, handysize) καταλαμβάνουν το ίδιο ποσοστό βαρύτητας: 25%. Με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές, η βαρύτητα των capesizes θα αυξηθεί στο 40%, ενώ αυτή των panamaxes και των supramaxes στο 30%. Τα handysizes θα βρεθούν εκτός Baltic Dry.
Σύμφωνα με τον Baltic Dry, μετά από σχετική μελέτη και ανάλυση διαπιστώθηκε ότι η τρέχουσα σύνθεση του δείκτη δεν αποτελεί μία πραγματική απεικόνιση των όγκων φορτίου που διακινεί ο κάθε τύπος πλοίου. Σε όρους αξιοποίησης με βάση το τονάζ, τα capesizes διακινούν το 40% των φορτίων, τα panamaxes και τα supramaxes από 25%, ενώ τα handysizes το 10%.
Με βάση την εισήγηση που έχει γίνει, σύμφωνα με το TradeWinds, σκοπός είναι οι αλλαγές να υλοποιηθούν από τις 2 Ιανουαρίου του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Τι βλέπει για τα κέρδη της TEN το 2017 και το 2018 η Seaport Global Securities
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των tankers – Άνοδος 26% στα Aframaxes
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Βαφειάς: Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις των αναλυτών η StealthGas
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ