Ο 36χρονος Daniel Schwartz είναι Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της αλυσίδας fast – food Burger King. O Schwartz ζητάει από τους υποψηφίους εργαζόμενους που περνούν από συνέντευξη, να του απαντήσουν στην παρακάτω ερώτηση:«Είσαι έξυπνος ή εργάζεσαι σκληρά;». Όπως λέει ο ίδιος, όταν τους κάνει αυτή την ερώτηση, υπάρχει μια μόνο σωστή απάντηση στο μυαλό του!

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή!

Ο Daniel S. Schwartz, ο Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) των Burger King, Tim Hortons και Popeyes, είναι ένα επιχειρηματικό θαύμα. Πήρε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου στην ηλικία των 32 ετών, αφού ανέβηκε γρήγορα στην εταιρική κλίμα και στα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια.

Η λειτουργία μιας εταιρείας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια τέτοια νεαρή ηλικία, σημαίνει ασφαλώς ότι η επιτυχία του Schwartz είναι προϊόν τόσο της εξυπνάδας του όσο και της σκληρής δουλειάς του. Παρόλα αυτά, το ένα από τα δύο αυτά χαρακτηριστικά αξίζει περισσότερο από το άλλο όταν πρόκειται για κάποια συνέντευξη εργασίας. Όπως δήλωσε ο Schwartz στον Adam Bryant στους The New York Times, έχει μια συγκεκριμένη απάντηση στο μυαλό του όταν ρωτά τους συνεντευξιαζόμενους κάτι τέτοιο.

«Μία από τις ερωτήσεις που θέτω είναι: «Είσαι έξυπνος ή εργάζεσαι σκληρά;». Η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμαστε εργαζόμενους, οι οποίοι να δουλεύουν σκληρά και να τα δίνουν όλα. Θα εκπλαγείτε από το πόσοι άνθρωποι σε αυτή την περίπτωση μου απαντούν «Δεν χρειάζεται να δουλέψω σκληρά, είμαι έξυπνος». Δεν είναι σωστό. Η ταπεινότητα είναι πολύ σημαντική», δήλωσε.

Η επιθυμία του Schwartz να προσλάβει άτομα που να εργάζονται σκληρά και που να διακατέχονται από ταπεινότητα, είναι μια αξία που απέκτησε από τους γονείς του και τις μεταφέρει μαζί του μέχρι σήμερα.

«Πιθανώς η μεγαλύτερη επιρροή , που είναι οι γονείς μου, είχαν να κάνουν πάντα με τον σεβασμό προς τους άλλους ανθρώπους. Έχω πάντα αυτό στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, ανεξάρτητα από το σε ποιον απευθύνομαι ή με ποιον μιλάω. Ο κόσμος είναι ένα μικρό μέρος, η ζωή είναι σύντομη και έτσι πρέπει να είσαι ωραίος και καλός με τους ανθρώπους, γι’ αυτό και δεν υψώνω ποτέ τον τόνο της φωνή μου στη δουλειά», δήλωσε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: O CEO των Starbucks μοιράζεται τη συμβουλή που θα έδινε στον νεότερο εαυτό του

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Πώς να σκεφτείτε 20 επιχειρηματικές ιδέες σε 10 λεπτά, σύμφωνα με έναν CEO

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: O CEO της Airbnb μας συμβουλεύει πώς να ξεκινάμε τη μέρα μας