ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Ευρώπη πρέπει να δει πιο σοβαρά το ζήτημα του ανταγωνισμού με τις ΗΠΑ, τον Καναδά και άλλες χώρες όσον αφορά στη ναυτιλία, ώστε να διατηρήσει μία επαρκή ικανότητα κάλυψης των μεταφορικών αναγκών της, τόνισε ο Έλληνας εφοπλιστής Πάνος Λασκαρίδης σε εκδήλωση στο Αμβούργο, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου.
“Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε να δούμε είναι τα αγαθά της Ευρώπης ή τα αγαθά του δυτικού κόσμου, προς εισαγωγή ή εξαγωγή, μια μέρα να μεταφέρονται από πλοία που σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και ελέγχονται από τους κύριους εμπορικούς μας ανταγωνιστές. Νομίζω πως είναι προς το συμφέρον της Ευρώπης και του δυτικού κόσμου να διασφαλιστεί ότι η Ευρώπη θα διατηρήσει έναν μεγάλο, αποδοτικό και διαφανή στόλο”, υπογράμμισε ο κ. Λασκαρίδης.
Ο Έλληνας εφοπλιστής στάθηκε ιδιαίτερα στην αναγκαιότητα για νέες κατευθυντήριες γραμμές ως προς τις κρατικές ενισχύσεις, ώστε η ευρωπαϊκή ναυτιλία να μπορεί να ανταγωνιστεί εφοπλιστές που επωφελούνται από τις συνθήκες που προσφέρονται σε άλλα ναυτιλιακά κέντρα, τα οποία ξεκίνησαν από το μηδέν, όμως τώρα έχουν προσελκύσει εταιρείες από όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και από την Ευρώπη.
Όσον αφορά στη στάση των Ευρωπαίων εφοπλιστών απέναντι στην εποπτεία της ναυτιλίας από τις Βρυξέλλες, ο κ. Λασκαρίδης σχολίασε: “Αν οι κανονισμοί είναι υπέρ μας, μας αρέσουν, Αν δεν είναι υπέρ μας, δε μας αρέσουν. Πόσο πιο ειλικρινής μπορεί να είναι κανείς; Χρειαζόμαστε τους επόπτες, αλλά δε χρειαζόμαστε τους υπερβολικά πολλούς κανονισμούς”.
Όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων, ο Έλληνας εφοπλιστής ξεκαθάρισε ότι η ναυτιλία είναι μία υπεύθυνη βιομηχανία και κατανοεί πως οφείλει να συνεισφέρει σε ένα “καλύτερο κλίμα”, όμως θα πρέπει να εκπληρώνει αυτήν την ευθύνη της “με λογικό τρόπο, αλλά και με δίκαιο, αναλογικό και ισότιμο τρόπο. Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο Νίκος Τσάκος στο Mononews.gr – H χώρα μας χρειάζεται την ναυτιλία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πίττας: Εκτοξεύθηκε κατά 52% ο τζίρος της Euroseas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Βαλέντης: Έτοιμη να εκμεταλλευθεί την ανάκαμψη στην αγορά η Pyxis Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών