• Business

    Κωτσόβολος: Κέρδη-ρεκόρ και σχέδια για νέες επενδύσεις


    Ένα νέο πενταώροφο κατάστημα στον Πειραιά, το δεύτερο στην περιοχή, άνοιξε πρόσφατα η αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος, ενώ μόλις εγκαινιάστηκε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER WEST, στο πλαίσιο του επενδυτικού της πλάνου για την επέκταση του δικτύου Κωτσόβολος, που διαθέτει 95 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

    Η ιστορική αλυσίδα μετρά πλέον 67 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, -κόντρα στις αντίξοες συνθήκες που έχουν φέρει την αγορά των ηλεκτρικών στα όριά της- και τα τελευταία τέσσερα χρόνια βρίσκεται σε σταθερή τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον κέρδη.

    Με αποκορύφωμα το οικονομικό έτος 2016/17, κατά το οποίο τα κέρδη προ φόρων (EBIT) αναμένεται να ανέλθουν στα 9.5 εκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 14.5 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών της ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκατ. ευρώ, και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκατ. ευρώ. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι η Κωτσόβολος αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του Ομίλου της Dixons Carphone, στον οποίο ανήκει.

    Η Κωτσόβολος πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Για τον σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί ειδικό τμήμα Business Change στα πρότυπα οργάνωσης της μητρικής εταιρείας, το οποίο καλείται να βοηθήσει από τη δική του σκοπιά σε αυτόν το μετασχηματισμό.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι, σε μία εποχή που η ανεργία αποτελεί μείζον κοινωνικό πρόβλημα που μαστίζει εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, η εταιρεία έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 15%. Το προσωπικό της ανέρχεται πλέον σε πάνω από 2.000 άτομα, το συντριπτικό ποσοστό των οποίων (92%) δήλωσε σε σχετική έρευνα ότι νιώθει «εξαιρετικά υπερήφανο» που εργάζεται για την Κωτσόβολος.

    Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων.

    Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η εταιρεία και σε καινοτομίες που διευκολύνουν τους καταναλωτές, κάνουν πιο ευχάριστη την εμπειρία τους και προσφέρουν πρωτοποριακές υπηρεσίες – πρόκειται άλλωστε για την πρώτη εταιρεία στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Είναι ενδεικτικό ότι πλέον το 38,9% των συναλλαγών με κάρτες γίνεται χωρίς ο πελάτης να περνά από το ταμείο.



    ΣΧΟΛΙΑ