ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται, όπως δήλωσε ο Μ. Παπαϊωάννου στο TradeWinds, για πλοία που αρχικά είχε παραγγείλει η ιαπωνική Kambara Kisen. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2019, ενώ ο ίδιος διέψευσε τις πληροφορίες περί ύπαρξης οψιόν και για τρίτο kamsarmax.
Όσον αφορά στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πληροφορίες του TradeWinds αναφέρουν ότι μπορεί το κόστος να ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο.
Σημειώνεται ότι η Helikon σήμερα διαθέτει συνολικά 12 πλοία ξηρού φορτίου, χωρητικότητας μεταξύ 57.000 και 63.000 dwt, και για πρώτη φορά αποκτά πλοίο kamsarmax. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι κανένα από τα πλοία που βρίσκονται σήμερα στον στόλο της δεν είναι κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Tsuneishi Zhoushan, αν και έχει πλοία από τα ναυπηγεία του ίδιου ομίλου στις Φιλιππίνες, Tsuneishi Cebu.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Και η οικογένεια Μελισσανίδη μπαίνει στο ξηρό φορτίο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW – Attica: Οι επιδιώξεις του Grimaldi και ο ρόλος της Fortress
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Big Deal 460 εκατομμυρίων με τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος