ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα η Aegean Shipping Management, υπέγραψε σήμερα μία σύμβαση με την κινέζικη γιάρδα Cosco Zhoushan, για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων-υπερσύγχρονων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου (χωρητικότητας 82.000-dwt).
Επίσης το ναυπηγικό συμβόλαιο περιλαμβάνει options στις οποίες προβλέπονται οι ενδεχόμενες κατασκευές ακόμη τεσσάρων bulkers, τα οποία θα διαχειρίζεται η νεοσύστατη εταιρεία Aegean Shipping Dry Bulk.
Σε δηλώσεις που έκανε ο κ. Μελισσανίδης, τόνισε πως «θελήσαμε να μπούμε στο ξηρό φορτίο τώρα λόγω των ιστορικά χαμηλών τιμών που επικρατούν στην αγορά σε συνδυασμό και με την πεποίθηση ότι αυτός ο τομέας διανύει φάση βιώσιμης ανάκαμψης η οποία θα κορυφωθεί το 2018/19».
Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της Aegean, ανέφερε ότι «πιστεύουμε ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να εισέλθουμε στο χώρο του dry bulk και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε με την Cosco Shipping σε αυτό το νέο και συναρπαστικό εγχείρημα για την Aegean Shipping Management» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως «είμαι πεπεισμένος ότι η ανάπτυξη του ξηρού φορτίου θα αποδειχθεί μία μεγάλη επιτυχία».
Τα 4 νεότευκτα bulkers αναμένονται από το 2019. Μέχρι εκείνη την περίοδο, η Aegean αναφέρει, πως οι βιομηχανικές αναλύσεις του κλάδου δείχνουν πως οι αξίες στην αγορά ξηρού φορτίου θα έχουν ανακάμψει και θα έχουν διατηρηθεί σε βιώσιμα επίπεδα, χάρη τόσο στη δραστηριότητα του scrapping αλλά και στην αυξημένη ζήτηση.
Όπως τόνισε και ο Απόστολος Πουλοβασίλης, Διευθύνων Σύμβουλος της ναυτιλιακής εταιρείας, «η παραγγελία των 4 bulkers ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική του ομίλου που έχει ως στόχο να εξοπλιστεί με υπερσύγχρονα και αποδοτικότερα πλοία».
Αξίζει να αναφέρουμε πως τα 4 νέα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου έρχονται να προστεθούν στα ήδη 5 δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγωγών πετρελαίου, που ήδη δραστηριοποιούνται εμπορικά αλλά και σε άλλα δυο tankers τύπου aframax που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της Cosco.
Επιπλέον ο στόλος των δεξαμενόπλοιων της Aegean Shipping Management έχει εκσυγχρονιστεί τον τελευταίο χρόνο, με τα τέσσερα από τα πέντε πλοία, που διαθέτει η ναυτιλιακή, να έχουν κατασκευαστεί το 2014.
Υπενθυμίζουμε, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως ο κ. Μελισσανίδης είχε παραγγείλει πέρυσι, τέσσερα πλοία κατηγορίας aframax και πάλι στο ναυπηγείο Cosco Zhoushan, με έτος παράδοσης το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Συνεχίζονται οι προσπάθειες αποκόλλησης του Blue Star Patmos (Video)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το μέλλον στη ναυτιλία πλησιάζει: Απομακρυσμένος έλεγχος πλοίου από απόσταση 8.000 χιλιομέτρων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Hyundai Merchant Marine κοντά σε deal 419 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος