ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα ηλικιωμένο πλοίο της ναυτιλιακής Dynacom, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες θα όδευε προς διάλυση, ναυλώθηκε από την πετρελαϊκή εταιρεία της Βενεζουέλας PDVSA για 12 μήνες με εντυπωσιακό αντίτιμο.
Αν και οι τρέχουσες τιμές 12μηνης ναύλωσης για πλοία aframax στην αγορά μετά βίας ξεπερνούν τα 14.000 δολάρια ημερησίως, το χωρητικότητας 99.000 dwt πλοίο Morning Glory της Dynacom (κατασκευής 1996) ναυλώθηκε από την PDVSA έναντι 21.950 δολαρίων ημερησίως!
Εξάλλου, η PDVSA ναύλωσε δύο τάνκερ MR για δύο χρόνια το καθένα από μικρότερες ελληνικές ναυτιλιακές. Ειδικότερα, Ναύλωσε το χωρητικότητας 50.000 dwt Clarity (κατασκευής 2010) από την Sea Pioneer έναντι 19.800 δολαρίων ημερησίως, και το χωρητικότητας 45.000 Balos (κατασκευής 2004) από την Balos.
Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι, λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στη Βενεζουέλα, όλο και λιγότεροι εφοπλιστές είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν ναυλώνοντας πλοία τους στην PDVSA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χάρης Βαφειάς: Πούλησε τάνκερ σε ναυτιλιακή-μυστήριο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Αγγελάκος: Πρώτη παραγγελία bulkers μετά από τέσσερα χρόνια για την Angelakos Hellas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SHIPPING FOCUS: Δε θα αποφύγει τη χρεοκοπία ο John Fredriksen
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike