• Business

    TripInView: “Πετάξτε” πάνω από τους πιο εντυπωσιακούς προορισμούς του κόσμου

    • NewsRoom


    Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται, νέα επιτεύγματα έρχονται για να μας εντυπωσιάσουν και να μας εντάξουν σε μία καινούργια πραγματικότητα, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με δυνατότητες που προηγουμένως μπορεί να μην είχαμε καν φανταστεί. Πόσες φορές θέλοντας να αναζητήσουμε έναν ταξιδιωτικό προορισμό για τις διακοπές μας, αρκούμαστε σε γνώμες φίλων και γνωστών, φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας στο ίντερνετ και διάσπαρτες πληροφορίες που αφορούν μονάχα τα πιο δημοφιλή σημεία μίας χώρας, μίας πόλης, ενός νησιού και ούτω καθεξής.

    Αυτό το πενιχρές υλικό ήρθε να αντικατασταθεί από έναν συναρπαστικό κόσμο γεμάτο εκατοντάδες ώρες aerial βίντεο και φωτογραφιών τραβηγμένων από ελικόπτερο, χρήσιμων πληροφοριών και χαρτών με υπογραφή… ελληνική. Ο λόγος για το TripInView την καινοτόμο τουριστική πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα στον εκάστοτε επισκέπτη να “πετάξει” πάνω από τον προορισμό που επιθυμεί, ενώ παράλληλα του παράσχει όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί για το επικείμενο ταξίδι του.

    trip2

    Το εν λόγω εγχείρημα αποτελεί τομή στον τομέα του τουρισμού, γεγονός που αποδεικνύεται και από το βραβείο Regional Winner που κέρδισε στην φετινή διοργάνωση του Ετήσιου Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού Δορυφορικής Πλοήγησης, όταν το Τripinview.com παρουσίασε τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπο και στις mobile εφαρμογές. Το βραβείο αντικατοπτρίζει την τεχνολογική ικανότητα του Tripinview να αξιοποιήσει και να αναδείξει την σημασία των υπηρεσιών και των υποδομών του δορυφορικού συστήματος Galileo.

    Σχετικά με το δικό του επιχειρηματικό ταξίδι μίλησε στο mononews.gr και την Βάσια Μπάκα ο Τάκης Δημητρακόπουλος, ο οποίος αποτελεί τον έναν από τους ιδρυτές της του TripInView.

    trip-thumb-large


    Ποια ήταν η αφορμή για μία τόσο ενδιαφέρουσα και πρωτοποριακή ιδέα στον τομέα του τουρισμού;
    Η ιδέα, όπως οι περισσότερες λύσεις που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα, ξεκίνησε όταν ένας Γερμανός, ζήτησε από έναν από τους συνιδρυτές του TripInView ιδέες και προτάσεις για τις διακοπές που σκόπευε να κάνει στην Ελλάδα.

    Αφού λοιπόν επέλεξε τα μέρη / προορισμούς που σκόπευε να προτείνει σκέφτηκε να βάλει και ορισμένες αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες ή/και video από τα μέρη αυτά. Τότε συνειδητοποίησε πόσο δύσκολο ήταν να βρει οπτικό υλικό (φωτογραφίες ή/και βίντεο) κατάλληλο και αντάξιο της ομορφιάς των περιοχών. Συνειδητοποίησε ότι στα λιγότερο γνωστά μέρη, το υλικό που υπάρχει είναι ελάχιστο, διεσπαρμένο και ανομοιόμορφης ποιότητας. Και κάτι ακόμη πιο σημαντικό: ακόμη και στα πιο προβεβλημένα μέρη πχ Σαντορίνη, Ρόδος, Μύκονος, Κρήτη, όταν έψαχνε, εκτός από τις πολύ διάσημες και πασίγνωστες περιοχές, δεν υπήρχαν φωτογραφίες για πανέμορφες παραλίες, κόλπους ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος.. Έτσι του ήρθε η ιδέα της ταυτόχρονης κινηματογράφησης και φωτογράφησης ολόκληρης της ακτογραμμής της Ελλάδας με σκοπό να υπάρχει διαθέσιμο οπτικό υλικό (image bank) για όλα τα σημεία της ακτής.

    Η ιδέα, αφού αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης με τους άλλους συνιδρυτές και μετά από μακρόχρονη ανάλυση, επεκτάθηκε και έτσι γεννήθηκε το TripInView.

    trip5
    Πότε ξεκίνησε το TripInView και πόσος χρόνος χρειάστηκε για να συλλεχθεί όλο αυτό το υλικό;
    Το υλικό συγκεντρώθηκε με εκατοντάδες ώρες πτήσης σε δύσκολες συνθήκες, με ειδικά εξοπλισμένο ελικόπτερο, με επεξεργασία χιλιάδων φωτογραφιών και εκατοντάδων ωρών βίντεο και με ατέλειωτες ανθρωποώρες εργασίας σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης.

    Το TripInView κυκλοφόρησε σε δοκιμαστική (beta) έκδοση στο τέλος Απριλίου 2014, μόνο με την Ελλάδα, ενώ η πρώτη επίσημη έκδοση του με όλες τις Ευρωπαικές ακτογραμμές, ήταν διαθέσιμη από τον Απρίλιο του 2015.

    Μέχρι σήμερα, η ομάδα του TripInView έχει ήδη ολοκληρώσει την κινηματογράφηση και την φωτογράφιση με ελικόπτερο των ακτογραμμών της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Τουρκίας, του Μονακό, της Πορτογαλίας και της Μάλτας. Έως σήμερα το οπτικό υλικό αποτελείται από 800.000+ φωτογραφίες και από 300+ ώρες βίντεο, που αφορούν σε 40.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής.

    trip6
    Οι περιηγήσεις αφορούν μόνο την ακτογραμμή της εκάστοτε χώρας ή συμπεριλαμβάνονται και στοιχεία πιο γενικευμένα;
    Μέχρι στιγμής το TripInView έχει εστιάσει σε προορισμούς «ήλιου και θάλασσας» και όλες οι πληροφορίες είτε αφορούν στο οπτικό υλικό είτε σε γραπτές πληροφορίες παρουσιάζουν μέρη τις ακτογραμμής. Άλλωστε πάνω από 400 εκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν στην Μεσόγειο κάθε χρόνο, άρα μάλλον πρόκειται για μια καλή αγορά από την οποία μπορεί κανείς να ξεκινήσει.

    H ομάδα παραγωγής, εκτός από την παραγωγή οπτικού υλικού και για άλλους δημοφιλείς καλοκαιρινούς Προορισμούς, πχ Καραϊβική, Μεξικό, Μαϊάμι, κλπ πρόκειται να αρχίσει σύντομα να σχεδιάζει τις τεχνικές και τους τρόπους για την οπτική καταγραφή, με φωτογραφίες και με βίντεο των ορεινών περιοχών σε χώρες που είναι χειμερινοί προορισμοί. Όπως όμως είναι κατανοητό η καταγραφή ορεινών περιοχών και γενικότερα του εσωτερικού των χωρών είναι διαφορετική υπόθεση από την καταγραφή των ακτογραμμών και απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση και μελέτη άρα μια τέτοια καταγραφή δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί άμεσα.

    trip3

     

    Αντιλαμβάνομαι ότι απευθύνεστε σε κοινό και εκτός Ελλάδας, πως μπορεί μία επιχείρηση να πετύχει σε έναν τομέα με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό;
    Ο χώρος του Τουρισμού είναι αλήθεια ότι είναι αρκετά κορεσμένος, παρ’ όλα αυτά το TripInView εξυπηρετεί το κομμάτι της οπτικοποιημένης απεικόνισης προορισμών, που δεν φαίνεται να έχει αναπτυχθεί αρκετά μέχρι σήμερα. Το TripInView θέλει να βοηθήσει τους επισκέπτες του να εξερευνήσουν προορισμούς μέσα από φωτογραφίες και βίντεο και να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία όχι μόνο σε ταξιδιώτες που πρόκειται να ταξιδεύσουν άμεσα αλλά και σε αυτούς που ονειρεύονται προορισμούς.


    Πως μία startup επιχείρηση μπορεί να “επιβιώσει” στην Ελλάδα και ποια είναι τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ;
    Το TripInView είναι μία 100% ελληνική προσπάθεια που δεν εξαρτάται από την κατάσταση στην Ελλάδα αλλά αντίθετα απευθύνεται σε μία 100% παγκόσμια αγορά. Η παγκόσμια αγορά τουρισμού είναι σε διαρκή άνοδο με ρυθμούς της τάξεως του 8% τα τελευταία 10 χρόνια. Σε αυτό το επίπεδο δεν είναι καθόλου αβέβαια τα πράγματα, αντίθετα είναι πολύ ευνοϊκά. Το ρίσκο συνεπώς δεν έχει να κάνει με την αβεβαιότητα της αγοράς, αλλά με την δική μας ικανότητα να υλοποιήσουμε μία παγκοσμίως πρωτότυπη ιδέα και να την οδηγήσουμε στην Διεθνή αναγνώριση και επιτυχία.

    trip4
    Ποια θα ήταν η ιδανική μορφή που θα θέλατε να έχει το TripInView; Εννοώντας όσον αφορά τις χώρες για τις οποίες θα παρέχετε πληροφορίες, το αναγνωστικό κοινό, τα έσοδα κλπ.
    Πιστεύουμε πως αν πετύχουμε στο βαθμό που οραματιζόμαστε σε λίγα χρόνια από σήμερα όλα τα σημαντικά σημεία στη Γη θα παρουσιάζονται σε συγχρονισμένα video και φωτογραφίες, όπως στο TripInView.. Οραματιζόμαστε επίσης πολύ μεγαλύτερη και πιο πολύπλευρη διαδραστικότητα του TripInView με τον χρήστη. Επίσης εκτιμούμε πως όταν οι επαγγελματίες του Κλάδου του Τουρισμού αντιληφθούν σε βάθος τα πολλαπλά οφέλη που μπορούν να αντλήσουν από την πλατφόρμα θα αλλάξει τελείως ο τρόπος προβολής των Τουριστικών Προορισμών.

    Στηρίζουμε την εξέλιξή μας σε λεπτομερή σχεδιασμό για κάθε ένα από τα βήματα που κάνουμε. Οι διαφορετικές ομάδες του TripInView κάνουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό και χρονοπρογραμματισμό πάντα με ορίζοντα 2-3 ετών μπροστά. Σε αυτό το πλαίσιο, η ομάδα ανάπτυξης δοκιμάζει ήδη ιδέες που όταν ωριμάσουν τεχνολογικά θα παρουσιαστούν ίσως στην 3η έκδοση της πλατφόρμας (στα μέσα του 2017).Αυτή η φιλοσοφία, σε συνδυασμό με τις ικανότητες της ομάδας του TripInView και την διάθεση για σκληρή δουλειά αποτελούν τα εχέγγυα για την επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο!

    trip



    ΣΧΟΛΙΑ