ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια εξαιρετική χρονιά αναμένεται το 2016 για το ελληνικό κρασί και την Tsantalis καθώς αποδίδει πια η προετοιμασία χρόνων στις αγορές του εξωτερικού και πλέον το διεθνές κοινό υποδέχεται πολύ θετικά τα ελληνικά brands.
Όπως αναφέρει ο κ. Περικλής Δράκος Διευθυντής Εξαγωγών της Tsantalis, «ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της εταιρείας αναμένεται φέτος στο 9-11%, αύξηση που οφείλεται στην ωρίμανση των projects και στη θετική εικόνα που έχει πλέον για το ελληνικό κρασί η διεθνής αγορά.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι φέτος να ανοίξει και νέες αγορές στο εξωτερικό όπως η Κορέα και η Ιαπωνία αλλά να προχωρήσει σε rebranding στα κρασιά του Αγίου Όρους, το Αγιορείτικο και το Μετόχι. Στρατηγική μας για το 2016 είναι επίσης είναι να ανοίγουμε συνεχώς νέα κανάλια στις ίδιες αγορές ώστε να αυξάνουμε τα μερίδιά μας και στις αγορές που ήδη είμαστε.».
Θα επανατοποθετηθούν στην αγορά τα κρασιά του Αγίου Όρους με νέο concept και με ανανεωμένη εικόνα ώστε να διαφοροποιούνται και να υποδηλώνονται δυναμικά τα χαρακτηριστικά τους.
Το 2015 οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν στο 45% των συνολικών πωλήσεων της Tsantalis ενώ σημείωσαν σημαντική αύξηση στις αγορές των ΗΠΑ όπου η αύξηση έφτασε το 40%, του Καναδά και της Αγγλίας.
Ωστόσο ο συνολικός τζίρος του 2015 διαμορφώθηκε στα 13 εκ. ευρώ στα ίδια επίπεδα με το 2014 καθως υπήρξαν απώλειες από άλλες αγορές όπως αυτή της Ρωσίας και της Βραζιλίας.
Η οικογένεια Τσάνταλη καλλιεργεί αμπέλια, οινοποιεί σταφύλια και αποστάζει ούζο και τσίπουρο από το 1890. Αυτή τη μακρόχρονη παράδοση συνεχίζουν σήμερα η 3η και 4η γενιά της οικογένειας, που –με σεβασμό στο όραμα του Ευάγγελου Τσάνταλη και τις αρχές της καινοτόμου επιχειρηματικότητας- έχουν οδηγήσει στην ταχύτατη διεθνή ανάπτυξη του brand name TSANTALI και στη διάθεση οίνων και αποσταγμάτων υψηλής ποιότητας σε 55 χώρες.
Ο σεβασμός στη μοναδικότητα του κάθε αμπελώνα είναι η βασική αρχή που διέπει τη φιλοσοφία και πρακτική της οικογένειας Τσάνταλη, η οποία έχει συνδέσει το όνομά της με στρατηγικές επενδύσεις για την αναβίωση ξεχωριστών αμπελώνων (πχ η ΠΟΠ ζώνη της Ραψάνης υπάρχει σήμερα και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά ελληνικά wine brands διεθνώς χάρη στην οικογένεια Τσάνταλη), την προστασία της βιοποικιλότητας και των αυτόχθονων ποικιλιών, την εφαρμογή πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας, τη διαφύλαξη των παραδόσεων και τη στήριξη των ντόπιων αμπελοκαλλιεργητών (σήμερα, εξειδικευμένη ομάδα επιστημόνων της Tsantali μεταφέρει τεγνογνωσία σε περίπου 1000 αμπελοκαλλιεργητές).
Η TSANTALI διαθέτει αμπελώνες και οινοποιεία στη Χαλκιδική, στο Άγιο Όρος, στη Ραψάνη Ολύμπου, στη Νάουσα και στη Μαρώνεια Θράκης.
Οι συνεχείς διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς κύρους καταδεικνύουν την υψηλή ποιότητα των οίνων και αποσταγμάτων της, ενώ παράλληλα κατέχει από τα πλέον σημαντικά success stories της ελληνικής οινοποιίας όπως ο τίτλος του «Επίσημου Προμηθευτή του Κρεμλίνου» για τον οίνο Kormilitsa Gold από το Άγιο Όρος. Από το 2012, η TSANTALI έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με τη Santo Wines αναλαμβάνοντας το marketing και τη διανομή των οίνων του Συνεταιρισμού της Σαντορίνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και παρουσιάζοντας το νέο brand SANTORINI.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλβανία: Ο Ράμα κλείνει το TikTok μετά τη δολοφονία ενός εφήβου
- Allou! Fun Park: Η απάντηση για το σφράγισμα της επιχείρησης με απόφαση του δήμου Νίκαιας – Ρέντη
- Γάζα: «Πιο κοντά από ποτέ» μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός, σύμφωνα με τη Χαμάς
- Μία κατακόκκινη νύχτα έζησε ο Πειραιάς! Όλη η πόλη μια γιορτή!