ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα οργανικά έσοδα της Nestle το α’ τρίμηνο του 2025, με βοήθεια από τις αυξήσεις τιμών στον καφέ και το κακάο, ωστόσο, η πραγματική της ανάπτυξη που καθορίζει τον όγκο των πωλήσεων, επιβραδύνθηκε.
Ειδικότερα, τα έσοδα της ελβετικής ιδιοκτήτριας εταιρείας του Nespresso και της σοκολάτας KitKat αυξήθηκαν κατά 2,8%, ενώ οι αναλυτές περίμεναν μια αύξηση της τάξεως του 2,6%.
Σημειώνεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος, Laurent Freixe, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι τον Σεπτέμβριο μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση του Mark Schneider, επιδιώκει να επαναφέρει την εταιρεία σε τροχιά ανάπτυξης με τη βοήθεια υψηλότερων διαφημιστικών δαπανών και την εστίαση σε ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ένα σχέδιο μείωσης του κόστους ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (3 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για την απελευθέρωση πόρων και την προώθηση της ανάπτυξης.
Να σημειωθεί ότι η Nestle και οι ανταγωνίστριες εταιρείες επλήγησαν από την αύξηση του κόστους του καφέ και του κακάο τον περασμένο χρόνο, κάτι που τις ανάγκασε να αυξήσουν τις τιμές, με τίμημα τα στενά περιθώρια κέρδους.
Σήμερα, σύμφωνα με το Bloomberg, η μετακύλιση του υψηλότερου κόστους στους καταναλωτές, ενδέχεται να τις οδηγήσει σε οικονομικότερες εναλλακτικές λύσεις.
Ωστόσο, όπως ανέφερε η Nestle, μέχρι στιγμής, οι αυξήσεις των τιμών για τον καφέ και τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, έχουν προκαλέσει μόνο “μια μικρή αναστάτωση στους πελάτες”.
Παράλληλα, επιβεβαίωσε τις προοπτικές της για βελτίωση της αύξησης των οργανικών πωλήσεων σε σύγκριση με το 2024 – όταν έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων δεκαετιών – και για βασικό περιθώριο κέρδους στο 16%.
Αυτό το guidance βασίζεται στην αξιολόγηση της εταιρείας όσον αφορά τον άμεσο αντίκτυπο των δασμών και την ικανότητά της να προσαρμοστεί σε αυτούς.
Οι έμμεσες επιπτώσεις στους καταναλωτές, καθώς και στις τιμές των εμπορευμάτων παραμένουν ασαφείς σε αυτό το στάδιο.
Συνολικά, το μομέντουμ παραμένει αλλά με αυξημένους κινδύνους και αβεβαιότητα, σημείωσε ο CEO.
Η πιο αργή ανάπτυξη της εταιρείας σημειώθηκε στη Βόρεια Αμερική, όπου o Freixe έχει δεσμευτεί να μειώσει κάποιες τιμές για να δελεάσει ξανά τους καταναλωτές που είχαν χαθεί εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές.
Η Nestle επέστρεψε σε θετικούς όγκους πωλήσεων στην περιοχή, καθώς κέρδισε ξανά μερίδιο αγοράς σε ορισμένες κατηγορίες, σύμφωνα με τον CEO.
Διαβάστε επίσης:
Algeciras: Μείωση της διακίνησης στα κοντέινερ και σε όγκο εμπορευμάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οδηγούμε το Subaru Solterra
- CNN για εκλογή Πάπα: Συμμετοχή στο Κονκλάβιο δηλώνει Καρδινάλιος καταδικασμένος για οικονομικά εγκλήματα
- AXIA για Ελληνικές τράπεζες: Ισχυρές προοπτικές, υψηλές αποδόσεις και υποτιμημένες μετοχές
- Αρχαιοκαπηλία στο Ηράκλειο: Έξι άτομα στο κύκλωμα – Το γνωστό Διευθυντικό στέλεχος του δημοσίου και ο… Χαλκιδαίος
