Η Ferrari φέτος είναι ή του ύψους (νίκη Χάμιλτον στο Sprint στην Κίνα) ή του βάθους (διπλός αποκλεισμός στην Κίνα). Στους τρεις τελευταίους αγώνες ο Λεκλέρκ έχει καταταγεί στη 2η σειρά της εκκίνησης και στη Σαουδική Αραβία, προχτές κατάφερε ν’ ανέβει βάθρο. Τόσο στο Μπαχρέιν πριν 10 μέρες όσο και στη Σαουδική Αραβία, οι Ferrari εντυπωσίασαν με το ρυθμό αγώνα, όχι εξαρχής αλλά μετά τα πρώτα 100km. Οι κόκκινοι που είναι 4οι στη βαθμολογία των κατασκευαστών έχουν συγκεντρώσει μετά από 5 αγώνες, 57 βαθμούς έναντι 151 της πρωτοπόρου McLaren. Είναι σαφές ότι χάνουν έδαφος και αν αυτό συνεχιστεί η χρονιά – μια ακόμη χρονιά – θα είναι χαμένη. Αυτό είναι πιθανό να συμβεί, αλλά ταυτόχρονα αργοσβήνει μια μικρή ελπίδα ανάκαμψης καθώς υπάρχουν σημάδια πως η SF25 έχει δυναμική για κάτι παραπάνω.
Αναλύοντας τον αγώνα του Λεκλέρκ στη Σαουδική Αραβία, βλέπει κανείς πως ο Μονεγάσκος κατάφερε αρχικά να κρατήσει την 4η θέση από την οποία εκκινούσε. Μάλιστα δεν απειλήθηκε από το Νόρις που ήταν πιο πίσω με τη McLaren. Αντίστοιχα είχε την ωριμότητα να προστατεύσει τα ελαστικά του, διατηρώντας μια απόσταση από τον προπορευόμενο Ράσελ στο 1,5 sec – στο όριο να μην επηρεάζεται από τους στροβιλισμούς – και μόλις ο Βρετανός μπήκε στα πιτ ο Μονεγάσκος, ανέβασε ρυθμό.
Η Ferrari είχε ήδη καταναλώσει το 1/3 του καυσίμου και χωρίς την αποσταθεροποίηση των στροβιλισμών ο Λεκλέρκ ήταν ταχύτερος όλων στην πίστα. Έφτασε δε ως τον 29ο γύρο προτού μπει για λάστιχα, κανείς άλλος δεν έκανε τόσους γύρους με τη C4. Βάζοντας τη σκληρή γόμα ο Λεκλέρκ συνέχισε να είναι ταχύτερος. Μάλιστα ο ταχύτερος γύρος με τη συγκεκριμένη γόμα (C3) ανήκει στο Λεκλέρκ (1:32.912) που τον πέτυχε στον προτελευταίο γύρο αγώνα, ενώ χρησιμοποιούσε αυτό το λάστιχο για 20 γύρους.
Μιλώντας σχετικά ο Λεκλέρκ τόνισε πόσο σημαντικό ήταν ότι βρέθηκε με άδειο δρόμο μπροστά του, όταν μπήκε μέσα ο Ράσελ: «Πήγαμε καλά λόγω ανοιχτού δρόμου και διαχείρισης των ελαστικών μας. Έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο, αυτό που μας λείπει είναι η αεροδυναμική απόδοση, γι’ αυτό και καταταγήκαμε εκεί που καταταγήκαμε».

Κοιτώντας το γύρο του Λεκλέρκ η Ferrari έχανε 3,5 δέκατα στο πρώτο σικέιν. Πρόκειται για στροφή χαμηλής ταχύτητας με 3η σχέση στο κιβώτιο. Τα ελαστικά ήταν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Επίσης η Ferrari στη συνέχεια του γύρου δεν έχανε σε αντίστοιχες στροφές. Είναι ξεκάθαρο πως το μονοθέσιο έχει ασταθή οριακή συμπεριφορά, την οποία ο Λεκλέρκ επιτυχώς και ο Χάμιλτον όχι τόσο επιτυχώς προσπαθούν να αμβλύνουν με ακραίες επιλογές στο σετάρισμα και προσαρμόζοντας το οδηγικό τους στυλ. Ο Λεκλέρκ για παράδειγμα προκαλεί μικρή υπερστροφή στην είσοδο κοντρολάροντας με τιμόνι και γκάζι από το apex ως την έξοδο. Αντίθετα ο Χάμιλτον μοιάζει ακόμη να παλεύει με το μονοθέσιο: «Απλά μου έλειπε πρόσφυση, μου έλειπε ισορροπία. Ήταν μια πάλη με το μονοθέσιο σε κάθε στροφή και τίποτα από όσα έκανα δεν δούλευε. Σε κάθε γύρο, κάθε φορά που περνάς, προσπαθείς να προσαρμοστείς και να βελτιώσεις εκείνο το συγκεκριμένο σημείο».
Στη Ferrari που έφεραν νέο πάτωμα και διαχύτη στο Μπαχρέιν έχουν προγραμματίσει αναβάθμιση του αεροδυναμικού πακέτου στον 7ο αγώνα της χρονιάς, στην Ίμολα στις 19/5.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση πρέπει να ενημερώνει τους μετανάστες 21 ημέρες πριν από την απέλασή τους
- Τρία παιδιά παρασύρθηκαν από διερχόμενη μηχανή στη Ριζούπολη
- Ιράν: Για το Σάββατο μεταφέρθηκαν οι νέες συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό πρόγραμμα
- Χαλάνδρι: Συνελήφθη μετά από καταδίωξη 46χρονος που έκλεψε ταξί
