ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ολοκαίνουργιος παραλιακός δρόμος που πρόκειται να ενώσει την Λάρισα με τη Μαγνησία κατέρρευσε λίγους μήνες πριν παραδοθεί στην κυκλοφορία, με την εισαγγελία Πρωτοδικών της Λάρισας να διατάζει προκαταρκτική εξέταση για το συμβάν.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που ανέμεναν οι κάτοικοι της Λάρισας και του Βόλου τα τελευταία χρόνια. Αυτό το έργο ενώνει παραλιακά τη Λάρισα και τον Βόλο και θα φέρει τους δύο νομούς, της Λάρισας και της Μαγνησίας ακόμη πιο κοντά.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα παραδιδόταν στην κυκλοφορία περί τα τέλη Ιουλίου. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο 12ο χιλιόμετρο Αγιοκάμπου – Κεραμιδίου, όπου το σκηνικό θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο. Οι εικόνες που τραβήχτηκαν το περασμένο Σάββατο (12/4) δείχνουν τον δρόμο να έχει καταρρεύσει.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Μεγάλης Τρίτης, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, ενημέρωσε πως αυτός ο δρόμος δημοπρατήθηκε το 2019 και η σύμβαση υπογράφτηκε στις 7/8 του 2020 με υποχρεωτική κατασκευή για 2 χρόνια, τα οποία έγιναν 4 χρόνια και τα οποία συνεχώς μετατίθεντο, γιατί δημιουργούνταν προβλήματα στον δρόμο.
«Γιατί δημιουργούνταν προβλήματα; Η μελέτη η οποία εγκρίθηκε με τους περιβαλλοντικούς όρους, έκανε 10 χρόνια να εγκριθεί, από το 2007 μέχρι το 2016. Η μελέτη αυτή έλεγε “βελτίωση υφιστάμενου χωματόδρομου δασικής οδού που δεν εμπίπτει στο εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο των νομών”. Αντί αυτού, το 2019 ήρθε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ένα έργο το οποίο ονομάστηκε “επαρχιακός δρόμος Ρακοποτάμου-Κεραμιδίου. Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: αυτή η μελέτη η οποία πήρε περιβαλλοντικούς όρους σαν δασικός δρόμος, γιατί δεν τηρήθηκε; Οι όροι της είναι για δασικό δρόμο κι όχι για επαρχιακό».
«Επομένως, αυτήν τη στιγμή έχουμε διατάξει να γίνει μια καινούργια εμπειρογνωμοσύνη να μας δείξει για ποιον λόγο έγινε αυτό», όπως δήλωσε ο κ. Κουρέτας. «Η αρχική μελέτη ενδεχομένως να μην έχει καμία σχέση με το τώρα και θα πρέπει να γίνει μια νέα εμπειρογνωμοσύνη να δούμε τι έγινε τότε, πώς έγινε εκείνη η μελέτη, τι περιελάμβανε και το κυριότερο, υπάρχουν χρήματα για να τελειώσει ο δρόμος; Εγώ δεν έχω. Κατά τη γνώμη μου, αυτός ο δρόμος δεν έπρεπε να γίνει».
Σχολιάζοντας το θέμα ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός ανέφερε μεταξύ άλλων, σύμφωνα με το Larissanet.gr πως η μελέτη «εγκρίθηκε, η διαδικασία δημοπράτησης εγκρίθηκε και προχώρησε η κατασκευή του δρόμου. Οι μελέτες πάντα προηγούνται των έργων. Η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη γιατί διαφορετικά δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει το έργο. Μετά τον Daniel, μπορούν όμως να δημιουργηθούν νέα δεδομένα».
Παρενέβη η Εισαγγελία Λάρισας
Σε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση προχώρησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας μετά την κατάρρευση τμήματος του δρόμου Ρακοπόταμου-Κεραμιδίου, με τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας να διατάζει τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης, προκειμένου να αποτυπωθούν τα αίτια της κατάρρευσης.
Η έρευνα προχωρά με ταχύ ρυθμό, ενώ συνεχίζεται η καταγραφή των ζημιών και η συγκέντρωση στοιχείων.
Διαβάστε επίσης
Σοβαρό επεισόδιο με τον Αχιλλέα Μπέο: Απομάκρυνε με σπρωξιές δημοτικό σύμβουλο (βίντεο)
Χρυσοχοΐδης: Τέλος οι εκδηλώσεις και οι συναυλίες στα Εξάρχεια
ΣτΕ: Ακύρωσε πρόστιμα 40.000 ευρώ της ΝΔ για την υπόθεση της διαρροής των emails
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπορεί να υπάρξει εμπορική «συμμαχία» Ελλάδας – Κίνας: Τα μνημόνια συνεργασίας και η αλήθεια
- Απόφαση – σταθμός από Άδωνι Γεωργιάδη: Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων
- Βακάκης διαψεύδει… Βακάκη για τις επιδόσεις της Jumbo
- Χρηματιστήριο: Τι συμβαίνει με την μετοχή της Εθνικής, κάτω από μία φορά p/bv Πειραιώς, Eurobank και Αlpha
