Δεν επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις των αναλυτών που ήθελαν μικρή άνοδο για τον οίκο πολυτελείας LVMH, ο οποίος τελικά σημείωσε πτώση πωλήσεων 3% για τους τρεις πρώτους μήνες του 2025. 

Η γαλλική εταιρεία που έχει εμβληματικούς τίτλους όπως Louis Vuitton, Dior, Bulgari και Hennessy, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στις ΗΠΑ υποχώρησαν κατά 3% το α’ τρίμηνο, ενώ στην Ασία, χωρίς την Ιαπωνία, κατρακύλησαν 11%. Οι συνολικές πωλήσεις για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο ανήλθαν σε 20,3 δισ. ευρώ ($23,08 δισ.).

1

Το τμήμα μόδας και δερμάτινων προϊόντων – που περιλαμβάνει τους οίκους Louis Vuitton και Dior – κατέγραψε μείωση 5% στις πωλήσεις, χάνοντας τις εκτιμήσεις για σταθερή επίδοση. Οι πωλήσεις στο τμήμα οίνων και οινοπνευματωδών υποχώρησαν 9%.

“Σε ένα γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που γνωρίζει διαταραχές η LVMH παραμένει σε εγρήγορση αλλά διατηρεί επίσης την αυτοπεποίθηση της στο ξεκίνημα της χρονιάς”, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα.

 

Διαβάστε επίσης 

Nvidia: Επενδύσεις εκατοντάδων δισ. στις ΗΠΑ για την παραγωγή ημιαγωγών

THEON: Νέες παραγγελίες ύψους €466 εκατ. – Προτείνει μέρισμα €0,34 ανά μετοχή

Ευρώπη Holding: Προχωρά σε ΑΜΚ 68,3 εκατ. ευρώ – Στο 1,20 ευρώ ανά μετοχή η τιμή διάθεσης